Nowe oprogramowanie wersji 20.4 dla testerów diagnostycznych SUN PDL

© Snap-on Diagnostics

Udostępnij:

Snap-on Diagnostics, lider rynkowy w zakresie urządzeń diagnostycznych, oprogramowania i systemów informatycznych dla warsztatów i serwisów samochodowych ogłosił wprowadzenie na rynek nowej wersji 20.4 oprogramowania dla rodziny samodzielnych testerów diagnostycznych serii SUN PDL.

Technologia cały czas się zmienia i staje się coraz bardziej skomplikowana. Każdy warsztat dzisiaj znajduje się pod presją rozwoju aby móc serwisować i naprawiać nowoczesne samochody. Snap-on Diagnostics oferuje każdemu warsztatowi możliwość nadążania za tymi zmianami. Najnowsze oprogramowanie diagnostyczne pozwoli na pomyślne przeprowadzenie napraw wielu marek i modeli samochodów, dzięki czemu każdy warsztat będzie miał więcej możliwości na zwiększenie zysku.

Jedną  z najważniejszych nowych funkcji jest wprowadzenie obsługi systemów z ograniczonym dostępem tzw. Security Gateway. Wersja 20.4 pozwala na obsługę tych systemów dla samochodów Fiat Chrysler Automobiles (FCA) przez testery PDL 3200/4100/5600/8000.

Więcej informacji na temat obsługi Security Gateway znajduje się na specjalnie utworzonej stronie https://www.snapon.com/gateway/eu-pl.


Pozostałe najważniejsze nowości w oprogramowaniu 20.4

  • Iveco – zostało przetłumaczone na język polski
  • Dodano obsługę wariantów silników Iveco® wraz ze specjalnymi funkcjami DPF
  • Automatyczne przesyłanie zrzutów ekranu do chmury altusdrive.com dla PDL 8000/5600/4100
  • Raport dokumentujący wykonanie rekalibracji systemu ADAS dla PDL 8000/5600/4100
  • Dodano po 5 nowych  modeli dla Hyundai i Kia
  • Rozbudowany zakres obsługi diagnostycznej dla MG™ obejmujące 6 nowych modeli z lat 2006-2020, z dużą liczbą funkcji specjalnych dla wielu systemów.
  • 18 producentów zaktualizowano do roku modelowego 2019:
  • Aktualizacja do roku modelowego 2020 dla: FUSO®, Hyundai®, Kia®, Mazda®
  • Dodano 40 nowych modeli samochodów, wraz z obsługą funkcji specjalnych
  • Rozszerzono zakres diagnostyki poprzez protokół internetowy (DOIP) o Land Rover (w poprzednich aktualizacjach obsługę DOIP dodano dla Jaguara i Volvo)

Użytkownicy testerów Snap-on Diagnostics w Polsce mogą korzystać z systemu wsparcia technicznego. Wsparcie techniczne jest bezpłatne przez okres jednego roku od zakupienia testera.

Do korzystania ze wsparcia technicznego uprawnieni są wszyscy użytkownicy testerów SUN, którzy zakupili urządzenia w autoryzowanej sieci sprzedaży na terenie Polski i zarejestrowali je po uruchomieniu.

Wsparcie techniczne jest dostępne od poniedziałku do piątku w godzinach 9–17 i udzielane jest telefonicznie lub za pomocą poczty e-mail. Pomoc techniczna obejmuje doradztwo i rozwiązywanie problemów w zakresie obsługi, użytkowania, funkcjonalności oraz wykonywania procedur diagnostycznych za pomocą testerów diagnostycznych SUN.

Więcej informacji: Tomasz.Urbaniak@snapon.com

Źródło: Snap-on Diagnostics


TOP w kategorii




 

 

Udostępnij:

Drukuj





aE



Chcesz otrzymać nasze czasopismo?
Zamów prenumeratę
Zobacz również