Nowy Fiat 500 wkracza na rynek

8.7.2015

Fiat postanowił odświeżyć jeden ze swoich najważniejszych modeli. Wprowadził aż 1800 zmian, ale na pierwszy rzut oka, trudno doszukać się różnicy pomiędzy najnowszą, a poprzednią wersją.

Fiat najnowszą wersję modelu 500 nazywa Nowym Fiatem 500. Jednak tak naprawdę, mamy tutaj do czynienia bardziej z face liftingiem niż nowym modelem. Co się zatem zmieniło?

Nowe są reflektory ze światłami do jazdy dziennej LED, światła tylne, kolory, deska rozdzielcza, kierownica oraz materiały. Samochód nie jest większy gabarytowo od poprzednika, ale oferuje bogatszą ofertę w zakresie rozwiązań technicznych, układów napędowych i możliwości indywidualizacji.

W dniu premiery Nowy Fiat 500 dostępny będzie w wersji hatchback i kabriolet oraz w dwóch wersjach: Pop i Lounge. Pierwsza z nich proponuje w standardzie siedem poduszek powietrznych, manualną klimatyzację, system Uconnect Radio 5" z sześcioma głośnikami, porty AUX-IN i USB, wielofunkcyjną kierownicę i światła do jazdy dziennej LED. Wersja Lounge jest wzbogacona o panoramiczny szklany dach, 15-calowe felgi aluminiowe, system Uconnect Radio LIVE 5'' z ekranem dotykowym oraz skórzaną kierownicę z przyciskami.

Nowy Fiat 500 będzie wyposażony w silniki benzynowe TwinAir o pojemności 0,9 litra (85 KM lub 105 KM) oraz silnik o pojemności 1,2 i o mocy 69 KM, a także w silnik dwupaliwowy zasilany benzyną/LPG o pojemności 1,2 i o mocy 69 KM. Po premierze dostępne będą także wersje z silnikami o pojemności 1,3 Multijet o mocy 95 KM i silnik o pojemności 1,2 o mocy 69 KM w konfiguracji „ECO", która ogranicza emisję CO2 do 99 gramów na kilometr.

Źródło: Fiat, Mototarget.pl

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę