Paski rozrządu do pracy w ekstremalnych warunkach

ContiTech
22.1.2016

Warunki pracy generowane przez poddawane zabiegom zmniejszania pojemności oraz podnoszenia mocy nowoczesne konstrukcje silnikowe, wymagają od zastosowanych komponentów ekstremalnej wręcz wytrzymałości. Zastosowana powłoka teflonowa w paskach ContiTech pozwala na przenoszenie coraz większych mocy oraz pracę w wysokich temperaturach, przy zachowaniu długiej żywotności.

Od 2000 roku firma ContiTech Power Transmission Group wprowadziła w swoich paskach powłokę teflonową, której technologię z powodzeniem rozwija dalej. Obecnie prowadzone są próby z materiałami o podwyższonej odporności na ścieranie. Paski ContiTech posiadają czarną powłokę ochronną z pokryciem teflonowym na powierzchni uzębionej. Dzięki zastosowaniu włókien aramidowych w mieszance gumowej, została podniesiona wytrzymałość mechaniczna na zginanie, a zastosowany kord z włókna szklanego zapewnia ekstremalną odporność na rozciąganie.

- Wszystkie nasze paski potwierdziły swoją niezawodność oraz długą żywotność podczas prowadzonych przez producentów samochodów niezależnych testów. Potwierdza to również zastosowanie naszych pasków w wielu seryjnych silnikach - mówi Markus Pirsch, szef Departamentu Marketingu. Dzięki obecności na pierwszym montażu ContiTech krótko po rozpoczęciu seryjnej produkcji oferuje swoje produkty także na rynku części zamiennych, zawsze w jakości pierwszego montażu oraz przy zastosowaniu najnowszych, zgodnych z trendami technologii.

www.contitech.de/aam

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

autoExpert 04 2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę