Praktyczny zestaw

Meyle
16.5.2017

MEYLE oferuje teraz wahacze poprzeczne do modeli Porsche z kompletnym materiałem montażowym.

• Wahacze poprzeczne w zestawie z materiałami do fachowego montażu części zamiennych

• Wyraźna oszczędność czasu przy naprawie ekskluzywnych samochodów

• MEYLE jest obecnie jedynym oferentem na wolnym rynku części zamiennych, który ma w programie takie kompletne zestawy dla wahaczy poprzecznych do Porsche

Od teraz oferowane są wahacze poprzeczne MEYLE-ORIGINAL dla Porsche z kompletnym materiałem montażowym. Nowe zestawy są konfekcjonowane wraz z dopasowanymi do siebie bolcami i nakrętkami, tak więc mechanik bezpośrednio z jednej ręki dostaje wszystko, co jest mu potrzebne do montażu. Tym samym naprawy wahaczy poprzecznych modeli Porsche 911, Boxster i Cayman mogą być wykonane znacznie szybciej i bez długiego oczekiwania na konieczny materiał montażowy. Producent z Hamburga jest obecnie jedynym oferentem na wolnym rynku części zamiennych, który ma w programie takie kompletne zestawy dla wahaczy poprzecznych do Porsche.

Wahacze poprzeczne w Porsche ze względu na dynamiczny sposób jazdy i wysokie osiągi silnika w tych samochodach poddawane są szczególnie dużym obciążeniom. A przy tym ich działanie i stabilność mają szczególne znaczenie dla bezpieczeństwa i komfortu jazdy. Po to, aby wolne warsztaty nie musiały kazać swoim klientom długo czekać, MEYLE oferuje teraz swoje wahacze poprzeczne MEYLE-ORIGINAL do Porsche wraz z kompletnym materiałem montażowym, łącznie z niezbędnymi do fachowego montażu nakrętkami i bolcami. Oznacza to dla mechanika wyraźną oszczędność czasu: pracownik ma natychmiast przygotowane pod ręką wszystkie komponenty do montażu, a klient nie musi długo czekać na naprawę.

Nowe wahacze poprzeczne MEYLE-ORIGINAL do Porsche łącznie z materiałem montażowym są od zaraz dostępne pod numerami MEYLE 416 050 0000/S, 416 050 0004/S; 416 050 0005/S i 416 050 0008/S.

Porada warsztatowa MEYLE: Zużycie tulei na wahaczach poprzecznych można stwierdzić na podstawie hałasów i stuków oraz wyczucia układu kierowniczego. Brak stabilnego toru jazdy oraz odczuwalne luzy na kierownicy wskazują na to, że należy wymienić uszkodzone elementu w układzie zawieszenia i kierowniczym. Przy wymianie konieczna jest także wymiana bolców mocujących.

Źródło: MEYLE

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę