Premiera DENSO e-Videns – innowacyjnego narzędzia do diagnostyki pojazdów

Denso
17.9.2018

DENSO e-Videns zadebiutował na rynku w Wielkiej Brytanii, a od 2019 roku będzie dostępny również w Polsce. Narzędzie zapewnia niezrównaną przejrzystość i klarowność w relacjach klienta i warsztatu.

Unikalne narzędzie do diagnostyki pojazdów – DENSO e-Videns – pomoże warsztatom wdrożyć formalny proces kontroli pojazdów, zwiększając wydajność i przejrzystość podejmowanych działań. Nowy produkt zapewnia innowacyjną metodę diagnostyki pojazdów, na którą składa się krótki kwestionariusz dla kierowcy, skan diagnostyczny w poszukiwaniu kodów błędów, odczyt danych z pracującego silnika i porównanie ich z danymi referencyjnymi oraz kontrola wizualna. W połączeniu z intuicyjną, przyjazną dla użytkownika platformą cyfrową, e-Videns umożliwia mechanikowi obiektywną ocenę stanu technicznego pojazdu.

DENSO e-Videns pomaga w przełamywaniu bariery pomiędzy warsztatem a klientem, zachęcając kierowcę do udziału we wcześniej nieprzeniknionym procesie diagnostycznym. Narzędzie zapewnia niezrównaną przejrzystość, dzięki której znacznie zwiększy się prawdopodobieństwo otrzymania od klienta zgody na przeprowadzenie wymaganych i zalecanych napraw.

Wspomnianą przejrzystość dodatkowo wzmacnia zdolność narzędzia do wykrywania „ukrytych” problemów i wszelkich nieprawidłowości zanim wystąpi usterka. Umożliwi to mechanikowi podjęcie zawczasu odpowiednich działań, a klient oszczędzi tym samym czas i pieniądze. Unikalnym rozwiązaniem DENSO jest przechowywanie danych w chmurze, co przekłada się na zdalny dostęp do danych referencyjnych silnika i łatwe pobieranie poprzednich wyników diagnostycznych e-Videns.

Po zakończeniu diagnostyki pojazdu system umożliwia udostępnienie właścicielowi samochodu uproszczonego, uporządkowanego kolorystycznie i zrozumiałego raportu końcowego. Raporty są łatwo dostępne za pośrednictwem chmury.

Intuicyjny interfejs DENSO e-Videns zwiększy także efektywność warsztatu, ponieważ umożliwia korzystanie z narzędzia i przeprowadzanie procesu diagnostycznego pracownikom o różnym poziomie doświadczenia.

Większa integracja danych referencyjnych, dostęp do baz danych części DENSO i przyjazne dla klienta, uporządkowane kolorystycznie raporty zapewnią pracownikom warsztatów więcej okazji do rozmowy z klientami, tym samym pozytywnie wpływając na przyszłą współpracę.

Więcej informacji na temat DENSO e-Videns można znaleźć na stronie www.densoevidens.pl.

Źródło: Informacja prasowa Denso

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę