Premiera nowych opon Uniroyal RainSport 5

gosia rdest opony rainsport 5 © Continental

Udostępnij:

Uniroyal z nową oponą: RainSport 5 i nową ambasadorką – Gosią Rdest

Producent przygotował 5 faktów o oponach RainSport 5.


Fakt 1: Jeszcze lepsza technologia skóry rekina

Łuski rekina tworzą szorstką powierzchnię, która zmniejsza opór wody i pozwala drapieżnej rybie pływać szybko, bez turbulencji. Taką technikę zastosował producent w oponie Uniroyal RainSport 5.

Łuski rekina mają też różną strukturę i rozmiar na różnych częściach ciała, aby zapewnić bardziej zrównoważony przepływ wody. Teraz w oponach RainSport 5 technologia Skóry Rekina zastosowana jest na całej powierzchni rowka bieżnika, nawet na jego ściankach. Dzięki temu, na oponach RainSport 5 auto prowadzi się jeszcze pewniej.


TOP w kategorii




Fakt 2: najlepsza klasa (A) hamowania na mokrej drodze

Najwyższa ocena hamowania na mokrej nawierzchni potwierdzona została na oficjalnej etykiecie UE. Klasę A hamowania na mokrym uzyskały wszystkie rozmiary opony RainSport 5.

Co to znaczy dla kierowcy?

• Zwiększone rozpraszanie wody, które zapewnia lepszą przyczepność na drodze.
• Bezpieczne prowadzenie w wymagających warunkach.
• Dodatkowo, lamela Aqua-Twist zwiększa przyczepność na mokrych i śliskich drogach, przez cały okres użytkowania opony.

Fakt 3: wydajność

Przebieg opony RainSport 5 jest wydłużony o 15% w porównaniu do poprzedniej wersji. To oznacza, że kierowcy będą jeździć na niej dłużej. Technologia użyta w oponach ma zapewniać bezpieczeństwo, nawet przy zużywającym się bieżniku.

Fakt 4: Turbo pewna

Wzmocniona konstrukcja opony RainSport 5 zapewnia lepszą stabilność na zakrętach. Najlepszych przyjaciół poznaje się w biedzie, a najlepszą oponę? W deszczu. Nie wszyscy wiedzą, że Uniroyal to wynalazca opon deszczowych. Producent ma 70 lat doświadczenia w pracy z oponą na deszcz.

Fakt 5: 7 lat gwarancji

Opony Uniroyal RainSport 5 są objęte 7-letnią gwarancją liczoną od daty sprzedaży. To hit rynkowy, który wprowadził w tym roku Continental – właściciel marki Uniroyal w Europie. Czas gwarancji i moment, od którego się liczy jej start, to bardzo ważne dane dla kierowcy. Dlaczego? Niektórzy producenci oferują krótszy czas i to liczony od daty produkcji, a jak wiadomo opona (zanim się sprzeda) może leżeć w magazynie. Dlatego 7 lat od daty sprzedaży to dobra i bezpieczna opcja.

Kampania 2020

Premiera opony to też odsłona nowej kampanii i ambasadorki opon – Małgorzaty Rdest. Gosia Rdest to najszybsza Polka na torach wyścigowych w kraju i za granicą. Przeszła drogę od gokarta do 500-konnych aut. Pierwsze kroki stawiała w kartingu w wieku 12 lat. Teraz ściga się na torach wyścigowych na całym świecie: od Daytony po Dubaj.

W sezonie 2019 Gosia zakwalifikowała się jako jedna z 18 kobiet na świecie do prestiżowej serii Formuły 3 – W Series, będąc tym samym jedyną Polką w stawce. Jest to pierwsza w historii motorsportu seria wyścigowa dedykowana wyłącznie dla kobiet. Ponadto, Gosia ścigała się Seatem Leonem Racerem, zdobywając tytuł Vicemistrza w Wyścigowych Samochodowych Mistrzostwach Polski.

Sezon wyścigowy 2020 zainaugurowała, zdobywając 1. miejsce w 24-godzinnym wyścigu w Dubaju za kierownicą Porsche 991-II Cup. W ubiegłych latach startowała w serii GT4 European Series w barwach zespołu Phoenix Racing, stając na podium w Brands Hatch, Misano i na Hungaroringu. Gosia aktywnie wspiera kobiety w motorsporcie. W 2018 roku zaangażowała się w projekt pod patronatem FIA i PZM „Girls on Track – Karting Challenge”, jako jego ambasadorska oraz autorka programu szkoleniowego dla finalistek.

Dlaczego Gosia?

Opona nie musi być tylko czarna. Wszyscy mówią o technologii – i to mamy opanowane do perfekcji. To my wynaleźliśmy oponę na deszcz. Wybór Gosi był oczywisty, bo kto się zna lepiej na prowadzeniu, niż kierowca wyścigowy? – mówi Piotr Snakowski, Head of Marketing Department, Continental Opony Polska.

Nagrody dla klientów

Postanowiliśmy zrobić całkiem nowy konkurs z prostymi zasadami: kupujesz – wygrywasz. Nic więcej. Komplet opon = 100 zł Blikiem. Jako jedna z pierwszych firm w Polsce używamy tej płatności do promocji – mówi Ewa Krajewska, Digital Marketing Manager, Continental Opony Polska.

Źródło: Continental

Udostępnij:

Drukuj





aE



Chcesz otrzymać nasze czasopismo?
Zamów prenumeratę
Zobacz również