PRODUKT ROKU 2019: System, który rewolucyjnie zwiększa potencjał warsztatu i zapewnia efektywniejszą komunikację z klientami serwisu

Integra
2.7.2019

Kategoria w konkursie: wyposażenie warsztatu i oprogramowanie

 

© Integra

Integra Smart Workshop 2.0 to nowoczesny system, który całkowicie zmienia dotychczasową obsługę klientów. Papierowe dokumenty zostały zastąpione przez intuicyjne aplikacje, znacznie przyspieszając cały proces obsługi klienta. Rozwiązanie zapewnia też mechanikom szybki dostęp do wielu informacji m.in. do zakresu zlecenia oraz danych serwisowo-naprawczych, które są niezbędne podczas każdej naprawy.
System zapewnia w pełni elektroniczną komunikację z klientami serwisu w zakresie kontroli statusu naprawy, rezerwacji wizyt, okresowej obsługi serwisowej oraz akceptacji kosztorysów z materiałem filmowym i animacją dot. zaniechania naprawy.

Integra Software
tel. 94 348 92 22  |  www.integra.com.pl

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę