Produkty ECO w lakiernictwie

CSV
30.9.2019

W niemal każdej branży producenci zaczęli zwracać uwagę na ekologię i ochronę środowiska w swoich działaniach. Również producenci lakierów samochodowych, podążając za tym trendem postawili na ECO strategię swoich firm.

Przykładem, który w ostatnim czasie został wprowadzony rynek jest linia produktów eSense od marki R-M. Już na etapie produkcji zastosowano metody, które obniżają emisję CO2 do atmosfery. Dzięki produktom eSense można zaoszczędzić energię, czas pracy oraz ilość zużytych materiałów. Niestety ze względu na brak świadomości oraz koszty związane z niektórymi rozwiązaniami pro-ekologicznymi nie wszystkie zakłady lakiernicze obrały taką strategię.

Z ankiety przeprowadzonej wśród przedstawicieli handlowych Grupy CSV wynika, że tylko 15% ich klientów stosuje środki koagulujące do zanieczyszczonej wody. Mamy nadzieję, że akcje promocyjne prowadzone przez producentów oraz dystrybutorów w branży lakierniczej pozytywnie wpłyną na rozwój świadomości dotyczącej ochrony środowiska wśród właścicieli i pracowników zakładów blacharsko-lakierniczych.

Źródło: Informacja prasowa CSV

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę