Produkty miesiąca Liqui Moly

© Liqui Moly

Udostępnij:

Liqui Moly prezentuje trzy nowe produkty miesiąca. Tym razem są to produkty do skrzyń typu 6HP (Liqui Moly Top Tec 1800 nr 3687) i DSG (Liqui Moly DSG 8100 nr 3640) oraz nowość w ofercie – płyn do zalewania filtrów paliwa nr 20458.

Ponadto Liqui Moly wznawia akcję na beczki oleju Top Tec (60 i 205 litrów). Teraz do każdej takiej beczki dodawany jest zestaw 5 produktów (5111, 5168, 5153, 5156, 2662), dzięki którym można:

  • wyczyścić układ wtryskowy,
  • wyczyścić układ smarowania,
  • wyczyścić układ dolotowy (benzyna diesel).

Liqui Moly Doppelkupplungsgetriebe-Öl nr 3640

Doppelkupplungsgetriebe-Öl 8100 to specjalistyczny olej do przekładni dwusprzęgłowych typu DSG. Jest to olej oparty na technologii syntetycznej o wysokiej odporności na starzenie, z dobrą odpornością na powstawanie osadów. Właściwości temperaturowe tego produktu, czyli zdolność płynięcia w niskich temperaturach oraz odprowadzanie ciepła są zdecydowanie lepsze niż w przypadku konwencjonalnych olei przekładniowych. Ten wysokiej jakości olej zapewnia stabilną pracę przekładni w każdych warunkach. Zastosowanie najwyższej jakości dodatków uszlachetniających oraz bardzo wysoki indeks lepkości tego oleju zapewnia dobre funkcjonowanie sprzęgła nawet w ekstremalnych warunkach termicznych.
 
Zastosowanie:
Przeznaczony do przekładni DSG. Olej ten jest również odpowiedni do stosowania w przekładniach dwusprzęgłowych, które mają wspólne zasilanie olejem dla sprzęgła, synchronizacji, zestawu przekładni i hydraulicznego sterowania.
 
Liqui Moly rekomenduje ten produkt do pojazdów, które wymagają środka smarnego o specyfikacji:
· BMW 83 22 0 440 214
· BMW 83 22 2 147 477
· BMW 83 22 2 148 578
· BMW 83 22 2 148 579
· BMW DCTF-1
· BMW MTF LT-5
· Chrysler
· Ford WSS-M2C 936-A
· MB 236,21
· Mitsubishi MZ320065 Dia-Queen SSTF-I
· Nissan WSS-M2C 936-A
· Peugeot Citroen (PSA) 9734.S2
· Porsche 999.917.080,00
· Volvo 1161838
· Volvo 1161839
· VW G 052 182
· VW G 052 529

Liqui Moly Top Tec 1800 nr 3687



Top Tec 1800 to nowoczesny olej o niskiej lepkości do automatycznych skrzyń biegów typu 6HP. Produkt jest oparty o technologię syntetyczną i nowoczesne dodatki wysokiej jakości. Dzięki wysokiemu indeksowi lepkości olej poprawia zmianę przełożeń i wycisza pracę skrzyni biegów.

Zastosowanie:
Olej TOP TEC ATF 1800 został opracowany przede wszystkim do zastosowania w przekładniach ZF typu: 6HP19/26/32, zamontowanych przede wszystkim w pojazdach BMW, Jaguar, Land Rover i niektórych modeli Porsche. Dodatkowo TOP TEC ATF 1800 spełnia inne wymagania co czyni ten produkt bardziej uniwersalnym.

Specyfikacja:
· Dexron VI
· Ford Mercon LV

Liqui Moly rekomenduje ten produkt do przekładni, które wymagają oleju o specyfikacji:
· Aisin Warner AW-1
· BMW 83 22 2 305 396
· BMW 83 22 2 305 397
· BMW 83 22 2 152 426
· BMW 83 22 0 142 516
· BMW 83 22 2 289 720
· BMW M-1375.4
· Fiat 9.55550-AV5
· JWS 3324 (Aisin Warner)
· Land Rover TYK 500050
· Honda ATF DW-1
· Hyundai SP IV
· Mazda ATF FZ
· Nissan AT-Matic S Fluid
· Toyota WS
· VW G 055 005
· VW G 055 540
· VW G 060 162


Diesel Filter Additive nr 20458


TOP w kategorii





Płyn Liqui Moly 20458 został stworzony z myślą o czyszczeniu układów wtryskowych w silnikach wysokoprężnych podczas okresowej wymiany filtra paliwa. Mocna koncentracja dodatków czyszczących i smarujących podana bezpośrednio do układu wtryskowego skutecznie oczyszcza i smaruje pompę wtryskową, pompę wysokiego ciśnienia i same wtryskiwacze. Dzięki wlaniu preparatu do filtra można zredukować ryzyko zapowietrzenia układu wtryskowego i konsekwencji z tym związanych. Skutkiem czyszczenia jest ograniczenie zadymienia spalin, cichsza i bardziej równomierna praca silnika i spadek zużycia paliwa. Na początku procesu skoncentrowany dodatek oczyszcza i smaruje cały układ a pozostałość preparatu która dostanie się przewodem powrotnym do zbiornika usuwa resztki zanieczyszczeń. Pełne działanie preparatu odczuwalne jest po około 200 kilometrach.
 
Zastosowanie:
Wlać do filtra paliwa podczas jego wymiany a resztę preparatu dodać do zbiornika paliwa.

Źródło: Informacja prasowa Liqui Moly

Udostępnij:

Drukuj





aE



Chcesz otrzymać nasze czasopismo?
Zamów prenumeratę
Zobacz również