Program lojalnościowy TRW-Diamonds
,,Wprowadzona promocja to kolejny punkt wspierający prowadzoną przez nas kampanię. Świętujemy w ten sposób drugie urodziny naszego programu lojalnościowego i kontynuujemy popularyzację bezpieczeństwa jazdy wśród jeszcze szerszego grona odbiorców. TRW przykłada olbrzymią wagę do kwestii jakości części motoryzacyjnych, dzięki czemu mechanicy wiedzą, że kiedy montują w pojeździe część TRW, będzie ona pracować dokładnie tak, jak przewidział to producent pojazdu.
"Zasady promocji są bardzo proste. Po rejestracji na stronie: www.trwdiamonds.com, do uczestnika zostaje wysyłany pakiet powitalny, w skład którego wchodzą specjalne naklejki na koperty, zawierające nasz adres zwrotny oraz indywidualny numer użytkownika. Następnie uczestnik programu wysyła zebrane etykiety produktów TRW w kopercie z tą naklejką. Po otrzymaniu przesyłki naklejka ta jest skanowana w celu identyfikacji użytkownika i przypisania mu punktów za przesłane etykiety, a następnie za pośrednictwem emaila przesłana zostaje informacja o ilości zebranych na koncie ,,diamentów".
Program ma zasięg ogólnoeuropejski i funkcjonuje na terenie następujących krajów: Austria, Belgia, Francja, Niemcy, Holandia, Polska, Portugalia, Hiszpania oraz Wielka Brytania. Strona internetowa jest dostępna w ośmiu językach: angielskim, niemieckim, francuskim, hiszpańskim, portugalskim, rosyjskim, polskim i tureckim.
,,To pierwszy program lojalnościowy przewidziany specjalnie dla niezależnego rynku części zamiennych w Europie. Nasi klienci donoszą nam, że program TRW-Diamonds został dobrze przyjęty, a wybór nazwy programu okazał się być trafny, gdyż poza wspaniałymi nagrodami, niesie ze sobą nawiązanie do będącej od zawsze znakiem rozpoznawczym TRW wysokiej jakości oferowanych produktów, oraz biegłość i doświadczenie w inżynierii, produkcji i projektowaniu części", powiedział Knorn.
,,Pod względem rozwoju biznesu TRW, odnotowaliśmy dwucyfrowy wzrost wskaźnika sprzedaży części wspieranych przez dedykowane kampanie, bazujące na premiach diamentowych, jak kampania z roku 2012, poświęcona hamulcom bębnowym i układom uruchamiającym. Jesteśmy przekonani, że program poświęcony układom kierowniczym, układam zawieszenia i amortyzatorom odniesie równie duży sukces".
Więcej informacji dostępnych na stronie: www.trwdiamonds.com