Renault Morphoz z możliwością zmiany długości nadwozia

renault morphoz © Renault

Udostępnij:

Samochód koncepcyjny Renault Morphoz przedstawia wizję osobistego samochodu, który można udostępniać innym i to w niedalekiej przyszłości, po 2025 roku. Konstruktorzy wykorzystali przyszłą modułową platformę Aliansu dla samochodów elektrycznych CMF-EV i opracowali kilka konfiguracji mocy, specyfikacji użytkowych, zasięgu oraz kabiny i pojemności bagażnika.

Morphoz jest zapowiedzią naszych przyszłych modeli elektrycznych o wysokich osiągach. Modułowa platforma przeznaczona dla samochodów elektrycznych CMF-EV zapewnia optymalną sprawność energetyczną, a wydłużony rozstaw osi z kołami wysuniętymi na krańce nadwozia i płaska podłoga stwarzają nowe możliwości dla projektantów. W efekcie mamy samochód z rekordowo przestronnym wnętrzem i designem, który przyciąga wzrok – Gilles Normand, dyrektor pionu samochodów elektrycznych i usług związanych z mobilnością Grupy Renault.


Główną przeszkodą w zakupie samochodu elektrycznego jest zasięg lub wyobrażenia klienta na temat zasięgu samochodu. Ta bariera ma wkrótce zniknąć według francuskiego producenta i to za sprawą Renault Morphoz, który zaoferuje możliwość dołożenia dodatkowego akumulatora na dalsze trasy.

Zgodnie z DNA marki strategia designu Renault odzwierciedla kolejne etapy życia. Samochód koncepcyjny Morphoz symbolizuje czas „Family”. To jednak nie tylko wizja przyszłej mobilności. Stylistyka, detale, wygląd kabiny zapowiadają nową gamę modeli elektrycznych Renault, która pojawi się w najbliższych latach.


TOP w kategorii




Samochód koncepcyjny Morphoz zwraca uwagę śmiałą modułową konstrukcją, innowacyjnym designem, skoncentrowaniem na człowieku i ułatwianiem kontaktów rodzinnych i społecznych. Jest idealnym odzwierciedleniem nowej filozofii LIVINGTECHTM w stylistyce Renault. Technologie pod każdą postacią – stylistyki, pokładowej sztucznej inteligencji, możliwości komunikacji, rozwiązania wnętrza – służą nowym doświadczeniom z podróży wszystkich użytkowników. Na co dzień i podczas weekendowych czy wakacyjnych wyjazdów – Laurens van den Acker, dyrektor ds. designu przemysłowego Grupy Renault.

Źródło: Renault

Udostępnij:

Drukuj





aE



Chcesz otrzymać nasze czasopismo?
Zamów prenumeratę
Zobacz również