Schaeffler reorganizuje ofertę działu Automotive Aftermarket

Schaeffler reorganizuje ofertę działu Automotive Aftermarket Schaeffler
26.8.2021

Saleri, partner biznesowy Schaeffler, nabywa prawa do znaku towarowego Ruville.

 

  • Umowa przeniesienia znaku towarowego wzmacnia partnerstwo strategiczne
  • Schaeffler Automotive Aftermarket skupia się na swoich markach LuK, INA i FAG
  • Saleri wzmacnia swoją obecność na rynku części zamiennych

logo Saleri i logo Ruville

Schaeffler Automotive Aftermarket i jego wieloletni partner biznesowy Saleri Group uzgodnili warunki przeniesienia praw do znaku towarowego marki Ruville na firmę Saleri ze skutkiem natychmiastowym.

Jens Schüler, prezes GKAM, Global Sales & Marketing Automotive Aftermarket komentuje: – Umowa jeszcze bardziej umacnia naszą współpracę z Saleri. Co więcej, takie działanie wzmacnia na rynku części zamiennych nasze pozostałe marki LuK, w przypadku przeniesienia napędu, INA, dla części silnika oraz FAG dla części podwozia. Nasze produkty to nieustająco profesjonalne rozwiązania naprawcze o jakości OE.

Powiązane firmy

Wszystkie produkty Schaeffler oferowane dotychczas pod marką Ruville będą sprzedawane pod marką FAG. Ta zmiana kończy globalną reorganizację portfolio Schaeffler Automotive Aftermarket rozpoczętą w 2019 roku. Początkowo do oferty marki FAG zostały przeniesione części układu kierowniczego i zawieszenia, wały napędowe oraz mocowania amortyzatora. Sprzedaż znaku towarowego nie ma wpływu na istniejące patenty oraz relacje z klientami i dostawcami Schaeffler.

Grupa Saleri jest liderem w dziedzinie rozwiązań z zakresu zarządzania temperaturą dla lżejszych i oszczędniejszych pojazdów. Firma dąży do bycia dostawcą technologii w pojazdach o zerowej emisji. Działa jako dostawca Tier 1 w segmencie wyposażenia na pierwszy montaż oraz odnotowała swoją obecność na motoryzacyjnym rynku części zamiennych. Basilio Saleri, prezes Saleri Group komentuje przeniesienie znaku towarowego: – Wśród innych przejęć, zakup marki Ruville umożliwi nam zaistnienie na rynku części zamiennych. Pozwoli to firmie Saleri na realizację strategii obejmującej wiele produktów i marek oraz zwiększenie reaktywności rynku i elastyczności produkcyjnej.

Źródło: Schaeffler Polska

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę