Schaeffler wzmacnia prezentację marki oraz przedsiębiorstwa

Schaeffler
20.10.2017

Międzynarodowy dostawca rynku motoryzacyjnego i przemysłowego Schaeffler rozpoczął prace nad wzmocnieniem prezentacji marki "Schaeffler". Ujednolicenie prezentacji marki i przedsiębiorstwa jest częścią projektu "Globalna marka", jednej z 16 inicjatyw składającej się na program "Agenda 4 plus Jeden", który jest powiązany ze strategią "Mobilność jutra".

Dzięki ujednoliceniu prezentacji przedsiębiorstwa, Schaeffler redukuje obecną złożoną architekturę swoich marek oraz jednocześnie wzmacnia markę korporacyjną Schaeffler. Pojedyncze marki, takie jak INA, LuK i FAG będą nadal używane, ale tylko w odniesieniu do konkretnych produktów i jedynie w połączeniu z marką Schaeffler.

Klaus Rosenfeld, CEO Schaeffler AG, wyjaśnił – Jako firma działająca na rynkach międzynarodowych chcemy w przyszłości wysunąć na wiodącą pozycję naszą markę korporacyjną Schaeffler. Takie działanie podkreśla naszą chęć współdziałania i jednoczesnego wzrostu jako przedsiębiorstwa rodzinnego. Możemy to osiągnąć tylko dzięki wspólnym wartościom i zasadom przywództwa, a także dzięki jednolitej strategii opatrzonej marką korporacyjną: Marką „Schaeffler”.

Nowa strategia została zapoczątkowana w Schweinfurcie, gdzie logo FAG zostało zastąpione logo Schaeffler. Odbyły się dwie uroczystości (jedna dla pierwszej zmiany i jedna dla drugiej zmiany) podczas których pracownicy zostali poinformowani o nowej strategii i znaczeniu globalnej marki „Schaeffler”. Do końca 2019 roku planowane jest zakończenie wprowadzania nowej strategii w lokalizacjach firmy na całym świecie.

Źródło: Informacja prasowa Schaeffler

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

autoExpert 04 2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę