Serwis Haller numerem 1 w rankingu Wielkiego Testu Salonów 2015

27.7.2015

Serwis Haller został liderem dorocznego Wielkiego Testu Salonów, przeprowadzonego po raz dwunasty przez tygodnik motoryzacyjny Auto Świat. Trójmiejski Dealer Opla zdobył maksymalną liczbę 200 punktów.

W ramach tegorocznej edycji największego badania Tajemniczego Klienta w Polsce, zbadano 216 salonów 12 importerów. Serwis Haller jako jeden z dwóch wśród 63 dealerów marki Opel w Polsce, uzyskał najwyższe noty w każdej z kategorii: organizacja salonu 50 punktów, jakość obsługi 100 punktów i jazda próbna 50 punktów, co w rankingu całościowym pozwoliło na zdobycie maksymalnej oceny 200 punktów.

Jestem bardzo dumny, że nasz salon w Gdyni zdobył najwyższy laur w badaniu tajemniczego klienta w ramach Wielkiego Testu Salonów. To ukoronowanie codziennej, ciężkiej pracy całego zespołu mojej firmy nad podnoszeniem
jakości obsługi i nieustannym staraniom w udoskonalaniu każdego elementu procesu obsługi klientów w naszych oddziałach - komentuje Józef Haller, wice-prezes Serwis Haller.

W Wielkim Teście Salonów 2015 Serwis Haller to zdobywca maksymalnej ilości punktów wśród wszystkich placówek badanych marek, lider w marce Opel i numer 1 z 19 audytowanych salonów motoryzacyjnych w Trójmieście i okolicach.

Źródło: Haller, Mototarget.pl

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę