Serwis Work After Sales Experts dociera do informacji o rynku wtórnym

wolk after sales experts © wolk after sales experts

Udostępnij:

Serwis Wolk after sales experts pomaga dotrzeć do najważniejszych informacji na temat marek motoryzacyjnych, ich siatki powiązań biznesowych i rynku wtórnego. 

Jednymi z najważniejszych kwestii w sprzedaży produktów i usług jest marka i jej świadomość na rynku. Na motoryzacyjnym rynku części zamiennych funkcjonują setki różnych firm oferujących ogromny wybór produktów. Dlatego w zalewie tych informacji mechanicy i klienci końcowi potrzebują odpowiedniej orientacji, by podejmować trafne decyzje zakupowe, a firmy powinny mieć wiedzę na temat tego, jak są postrzegane przez swoich konsumentów.



Serwis Wolk After Sales Experts zbiera wnikliwe informacje i spostrzeżenia na temat pozycji marek na różnych rynkach sprzedażowych, by zapewnić im odpowiednią strategię i kanały komunikacji. W programie badań rynku "Aftermarket Insights" Wolk stara się zgłębiać wiedzę o środowisku biznesu motoryzacyjnego i rynku wtórnego. Badania skupiają się na sprawdzalnych faktach i wyselekcjonowanej grupie reprezentatywnych respondentów, którzy mają za sobą nawet 25 lat pracy w branży.

Przykładem działalności Wolk After Sales Experts może być badanie przeprowadzone dla producenta hamulców, który chciał poznać preferencje firm instalujących ich produkty, by ulepszyć strategię łańcucha dostaw i dostosować do nich swoje portfolio. Z kolei producent filtrów powietrza, który był obecny na kilku europejskich rynkach, chciał wiedzieć, jaka jest świadomość jego marki na tle konkurencji i w tym celu również wybrał badania serwisu Wolk After Sales Experts.


TOP w kategorii




Źródło: Wolk After Sales Experts

Udostępnij:

Drukuj





aE



Chcesz otrzymać nasze czasopismo?
Zamów prenumeratę
Zobacz również