SOSNOWSKI przez Internet

19.6.2012
Od czerwca 2012 nie tylko telefonicznie, ale również za pośrednictwem formularza w Internecie klienci firmy Sosnowski, mają możliwość zgłaszania naprawy urządzenia o dowolnej porze dnia i nocy.
Wystarczy podać rodzaj i model urządzenia, rok produkcji oraz dane kontaktowe.
Potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia zostanie wysłane na wskazany adres email, a pracownik działu serwisu skontaktuje się w ciągu 24 godzin w celu ustalenia daty przyjazdu.

Profesjonalizm firmy SOSNOWSKI został doceniony m.in. przez firmy: HOFMANN, HERRMANN, Ravaglioli, Finkbeiner, Robinair, Monolith, SPX, Aquarama, Westmatic - które powierzyły jej dystrybucję i serwis swoich urządzeń w Polsce. Firma SOSNOWSKI ma również uprawnienia do serwisu urządzeń m.in. firm: MAHA, SLIFT, CARTEC, GABIGA, HEKA, CAR-LIFT.

Zgłaszanie naprawy przez Internet to tylko część zintegrowanego systemu informatycznego, który wdrożyliśmy w naszej firmie w celu usprawnienia pracy serwisu. System ten dokonuje analizy wszystkich zgłoszeń serwisowych (nie tylko Internetowych) i wstępnie opracowuje optymalną mapę (trasę) wyjazdu pracownikom serwisu. Dzięki temu czas dojazdu do klienta ulega znacznemu skróceniu i pozwala jednocześnie odwiedzić więcej miejsc w których zgłoszono usterkę.

Firma jest przekonana, że ich Klienci zauważą i docenią zachodzące zmiany i rozwój firmy, gdyż wszystkie działania, które podejmują, robią właśnie z myślą o Klientach.

Formularz w Internecie:

http://sosnowski.pl/home/oferta-serwisowa/zgloszenie-naprawy-urzadzenia/  

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę