Spotkanie prasowe marki Tork w nowo otwartej warszawskiej restauracji Ed Red
29 listopada w warszawskiej restauracji Ed Red odbyło się spotkanie dziennikarzy z przedstawicielami firmy SCA, lidera w zakresie profesjonalnych rozwiązań do utrzymania higieny pod marką Tork.
Spotkanie miało na celu podsumowanie działalności marki Tork w 2016 roku i przedstawienie gościom planów na kolejny rok. Gospodarzami wydarzenia byli Małgorzata Łęcka, Regional Marketing Director, Wojciech Nizio, Brand Communication Manager oraz Wioletta Broda, Senior Product Manager.
Dzięki doświadczeniu w kwestii higieny, Tork jest docenianym partnerem biznesowym w ponad 80 krajach. W nowym roku marka Tork na pewno będzie obecna w branży spożywczej, motoryzacyjnej oraz medycznej. – Stale dbamy o rozwój i wyznaczamy sobie nowe cele. Każdy rok jest dla nas wyzwaniem i staramy się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klientów. Używanie produktów marki Tork niesie za sobą wiele korzyści oraz przyjemności, a nasza marka za każdym razem stara się udowodnić, że podąża za potrzebami i oczekiwaniami klientów oferując kolejne innowacyjne, nowoczesne i praktyczne rozwiązania – mówił Wojciech Nizio, Brand Communication Manager.
Po formalnej części spotkania przyszedł czas na odrobinę przyjemności. Gości swoją obecnością zaszczycił twórca restauracji Ed Red, jeden z najbardziej znanych polskich szefów kuchni, Adam Chrząstowski, który przygotował wyjątkową niespodziankę – pokaz kulinarny. Wieloletnie doświadczenie w kuchni, ogromna pasja i kreatywność Adama Chrząstowskiego sprawiły, że pokaz okazał się idealnym uzupełnieniem spotkania. Przygotowane przez szefa kuchni potrawy: koktajl z grasicy cielęcej, a także stek z polędwicy wołowej z sosem z trawy żubrowej, kuglem ziemniaczanym i jesiennymi warzywami oraz mus z białej czekolady docenili nawet najbardziej wymagający goście.
Źródło: Tork