Superbrands dla firmy OSRAM

26.5.2015

Tytuł ten przyznawany jest najbardziej rozpoznawalnym markom.

Superbrands to prestiżowe wyróżnienie dla marek, które dzięki swojemu wizerunkowi zdobyły trwałą przewagę na rynku i cieszą się zaufaniem klientów. Nagroda corocznie przyznawana jest przez Radę Marek – niezależne gremium ekspertów z dziedziny marketingu i PR oraz samych klientów, biorących udział w badaniu konsumenckim. O przyznaniu tytułu decydują takie kryteria jak rozpoznawalność danej marki, skłonność do jej polecania czy siła więzi z klientami. W tegorocznej edycji badanie uwzględniało ponad 2400 marek konsumenckich w 110 kategoriach produktów i usług. Wyróżnienie przyznawane jest już od ponad 20 lat w 80 krajach świata.

Przyznanie tytułu Superbrands marce OSRAM to dowód, że nasz wkład w budowanie silnej pozycji jest przez polskich konsumentów doceniany – mówi Janusz Mitko, dyrektor działu marketingu firmy OSRAM. Cieszymy się, że aktywności marketingowe i wizerunkowe OSRAM budują tak duże przywiązanie klientów do naszej firmy. Jest to dla nas także ogromna motywacja do podejmowania dalszych działań na rzecz rozwoju marki – dodaje.

Firma OSRAM jest jednym z dwóch największych producentów na rynku oświetlenia na świecie, a ponadto – jako firma skupia się tylko na produktach i usługach oświetleniowych, nie angażując się w inne obszary. Realizuje kompleksowe projekty oświetleniowe, dostarcza systemy specjalistyczne do zabytkowych obiektów i muzeów, nowoczesnych centrów finansowych i handlowych, a także aren sportowych. Kompleksowe realizacje firmy można znaleźć w Polsce np. na Stadionie Narodowym w Warszawie i w Filharmonii Szczecińskiej, a na świecie m.in. w Kaplicy Sykstyńskiej, gdzie zamontowano innowacyjny system oświetlenia LED, by jak najlepiej wyeksponować znane na całym świecie arcydzieło Michała Anioła.

Fot.: Janusz Mitko, dyrektor działu marketingu firmy OSRAM ze statuetką Superbrands 2014/15.

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę