Suzuki wspiera polski sport

Suzuki
19.10.2018

W mediach emitowany jest najnowszy spot wizerunkowy Suzuki Motor Poland. Jego koncepcję kreatywną przygotowała agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited, a za realizację odpowiedzialny był dom produkcyjny
Selfish 3.

Suzuki Motor Poland jest oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce ręcznej, boksie oraz koszykówce. W ten sposób firma chce dostarczać pozytywnych emocji, zachęcać Polaków do prowadzenia aktywnego stylu życia i dbania o swoje zdrowie i kondycję. To przejaw konsekwentnie realizowanej strategii marki: Suzuki Way of Life.

Sławomir Szmal, najbardziej utytułowany w historii polskiej piłki ręcznej bramkarz, pięściarze: Daniel Adamiec i Mateusz Polski i rozgrywający piłkę, czterokrotny mistrz Polski, koszykarz Łukasz Koszarka – to bohaterowie najnowszego spotu wizerunkowego Suzuki Motor Poland. To sportowcy, którzy dostarczają najlepszych emocji, ulubieńcy publiczności. Wyprodukowany przez Selfish3 przygotowała Agencja CU, od 4 lat dbająca o rozwój marki Suzuki.

Wizerunkowy spot Suzuki trwa 30 sekund. Kampania rozpoczęła się 15 października. Filmy będą emitowane do 28 października, w kanałach głównych i tematycznych TV, Telewizji Polsat i TVN, w kinach Helios, na YouTubie i w kanałach social media Suzuki Motor Poland.

Źródło: Suzuki

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

autoExpert 04 2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę