Szkolenia i rozwój wewnątrz sieci – „Akademia Zarządzania ProfiAuto”

ProfiAuto
25.11.2019

Efektywne zarządzanie, skuteczna sprzedaż, organizacja pracy i finansów w firmie. To niektóre z tematów poruszanych w ramach pierwszej edycji „Akademii Zarządzania ProfiAuto”. Cykl merytorycznych szkoleń skierowany był do partnerów ProfiAuto, którzy chcą działać skuteczniej na konkurencyjnym rynku i rozwijać swoją działalność. W spotkaniach wzięło udział ponad 100 uczestników z 80 firm.

„Akademia Zarządzania ProfiAuto” jest dla naszych partnerów motorem napędowym do rozwoju swojej działalności, ale także do zacieśniania relacji i jeszcze większej współpracy w ramach sieci. Spotkania szkoleniowe dają możliwość wymiany doświadczeń oraz pokazują, co i w jaki sposób można zrobić, aby każda firma należąca do sieci mogła działać jeszcze skutecznej. Wiemy doskonale, że nasi partnerzy mają ogromny potencjał, dzięki któremu marka ProfiAuto tak dobrze się rozwija, a my pomagamy ten potencjał wykorzystać jeszcze lepiej – mówi Beata Wrocławska z ProfiAuto.

Pierwsza edycja „Akademii Zarządzania ProfiAuto” została podzielona na dwa etapy, po pięć dwudniowych spotkań w każdym. Program szkoleń ułożono w taki sposób, aby przekazać partnerom najbardziej przydatne informacje, ukierunkowane na konkretne działania. W ich trakcie uczestnicy wzięli udział w części teoretycznej, którą od razu mogli wykorzystać podczas warsztatów praktycznych. Trenerzy skupili się zarówno na aspektach biznesowych, jak również na tzw. kompetencjach miękkich, związanych z zarządzeniem zespołem.

Podczas szkoleń biznesowych uczestnicy dowiedzieli się między innymi jak monitorować skuteczność własnych działań w oparciu o wskaźniki finansowe i ilościowe, czym jest sprzedaż aktywna, jakie zasoby mają w swoich firmach, a nad czym powinni jeszcze popracować. Otrzymywali na bieżąco konkretne zadania do wykonania z perspektywy własnej firmy tak, aby zdobytą wiedzę i poznane narzędzia wdrożyć później w codziennym zarządzaniu. W części poświęconej kompetencjom miękkim była mowa między innymi o tym, co buduje autorytet szefa w oczach pracowników, jaki jest obraz zespołu w firmie i jak dbać o jego pozytywny rozwój.

Partnerzy, którzy wzięli udział w pierwszej edycji cyklu, pozytywnie ocenili przebieg szkoleń oraz ich formułę. Spotkania w ramach tegorocznej „Akademii Zarządzania ProfiAuto” odbyły się w Wieliczce, Ciechocinku, Radziejowicach, Wrocławiu i Poznaniu. Druga odsłona już w nowym roku, a więcej informacji o niej będzie można znaleźć na stronie www.profiauto.pl

Źródło: ProfiAuto

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę