Szkolenie e-Videns BETiS

logo BETiS © BETiS

Udostępnij:

BETiS zaprasza na bezpłatne szkolenie, na którym zaprezentuje proces przyjęcia pojazdu do serwisu z utworzeniem sprzedażowej płaszczyzny serwisowej za pomocą urządzenia e-Videns firmy DENSO.

Firma DENSO wprowadziła na rynek innowacyjne urządzenie o nazwie e-Videns, które pozwala pracownikowi Biura Obsługi Klienta w chwili przyjęcia pojazdu zdefiniować niektóre wady pojazdu w świetle obowiązujących norm prawnych, które wymagają interwencji mechanika.



Pracownik BOK nie musi posiadać specjalnych umiejętności, ponieważ urządzenie w raporcie pokazuje ikony jednoznacznie definiujące stan badanego układu pojazdu. To znacznie usprawnia procedurę przyjęcia pojazdu i łatwo definiuje sprzedażową płaszczyznę serwisową.

Urządzenie pozwala na:

  • zdefiniowanie koniecznych do wykonania usług serwisowych na przyjmowanym do serwisu samochodzie (ze względu na wymogi prawne),
  • ułatwienie komunikacji z klientem poprzez wizualne zaprezentowanie mu potrzeb serwisowych,
  • automatyczne generowanie raportów dla mechanika i klienta,
  • utworzenie sprzedażowej płaszczyzny serwisowej ułatwiającej pracę pracownikom Biura Obsługi Klienta.

BETiS zaprasza na bezpłatne szkolenie, na którym zaprezentuje proces przyjęcia pojazdu do serwisu z utworzeniem sprzedażowej płaszczyzny serwisowej za pomocą urządzenia e-Videns firmy DENSO. Każdy uczestnik będzie mógł osobiście wypróbować urządzenie w praktyce.

Szkolenie odbędzie się 20 kwietnia w Centrum Szkoleniowym BETiS na ul. Olszynowej 23 w Radomiu w godzinach 09:00-17:00.

Liczba miejsc jest ograniczona – o uczestnictwie decyduje kolejność zapisów. Zapisy telefoniczne (+48) 510 566 088 lub mailowe: biuro@ekspertyzy-szkolenia.pl



Więcej szczegółów o urządzeniu na stronie producenta - www.densoevidens.pl

Źródło:BETiS

Udostępnij:

Drukuj



aE




TOP w kategorii






Chcesz otrzymać nasze czasopismo?
Zamów prenumeratę
Zobacz również