Tester diagnostyczny SUN PDL 8000 z Inteligentną Diagnostyką

Snap-on Equipment
8.1.2020

Snap-on Equipment wprowadza do serii urządzeń SUN PDL swój nowy tester PDL 8000 z Inteligentną Diagnostyką na rynek polski.

Inteligentna Diagnostyka prowadzi mechaników w logiczny sposób przez proces diagnozowania od ustalenia rodzaju usterki do rozwiązania problemu, oszczędzając im czas i czyniąc ich pracę bardziej wydajną i efektywną.

Inteligentna Diagnostyka na podstawie kodu błędu wskazuje każdą następną czynność, jaką należy wykonać i prowadzi użytkownika krok po kroku do znalezienia rozwiązania. Wyświetlane są tylko istotne informacje, dobrane dla konkretnego pojazdu i kodu usterki, jednocześnie system pozwala uniknąć wykonywania czynności, które w danym przypadku są zbędne lub niepotrzebne. Mechanicy oszczędzają czas, warsztat jest bardziej wydajny i produktywny.

 

© Snap-on Equipment

 

PDL 8000 zawiera następujące funkcje:

  • Funkcja Skan Kodów umożliwia odczyt i skasowanie kodów błędów ze wszystkich dostępnych systemów pojazdu. Zostają wykryte wszelkie ukryte problemy oraz zapisywany jest automatycznie raport skanowania systemów pojazdu przed naprawą, który można przedstawić klientowi. Po naprawie można wydrukować raport końcowy i przekazać klientowi w celu potwierdzenia, że wszystkie usterki zostały naprawione, budując tym samym zaufanie i podnosząc satysfakcję klienta.
     
  • Supertrack - System Informacji Technicznej o Naprawach jest to baza podająca najczęstsze faktyczne przyczyny usterki dla danego pojazdu, kodu usterki i przebiegu pojazdu. W unikalny sposób łączy inteligencję i wiedzę specjalistyczną, tak aby pomóc mechanikom w skuteczny sposób naprawić samochód.
     
  • Techniczne Biuletyny Serwisowe (TSB) – system automatycznie wyszuka i wyświetli biuletyny i akcje serwisowe związane z danym kodem błędu dla konkretnego pojazdu. TSB są to informacje od producentów samochodów o możliwych przyczynach wystąpienia usterki.
     
  • Inteligentne Dane – automatycznie wyświetla te parametry pracy, które są powiązane z kodem błędu oraz monitoruje czy mają one prawidłowe wartości zaznaczając te, których wartości dopuszczalne zostały przekroczone.
     
  • Testy funkcjonalne i Procedury Serwisowe - weryfikacja prawidłowego działania podzespołu za pomocą łatwych procedur serwisowych, które ułatwiają diagnozę i umożliwiają dokończenie naprawy.
     
  • Tester podzespołów – 2-kanałowy oscyloskop z gotowymi procedurami pomiarowymi pozwala mechanikom odnaleźć usterki i szybko zidentyfikować wadliwy podzespół.
     
  • Usługi w chmurze Snap-on poprzez stronę altusdrive.com. Raporty skanowania pojazdu - przed i po naprawie mogą być automatycznie przekazywane do chmury Altusdrive.com. Serwis daje do nich szybki dostęp i możliwość ich analizowania, drukowania, przechowywania oraz przesyłania pocztą elektroniczną lub sms do swoich klientów.

Liczba wersji pojazdów, systemów, parametrów pracy, testów i procedur serwisowych wciąż rośnie. Znalezienie właściwej relacji między przyczyną problemu a rozwiązaniem staje się coraz bardziej złożone. PDL8000 wraz z systemem Inteligentnej Diagnostyki został zaprojektowany, aby sprostać wszystkim tym wyzwaniom.

Źródło: Snap-on Equipment

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę