TOMEX Hamulce – Podsumowanie roku 2017

Tomex
8.1.2018

Początek nowego roku to dobry czas do podsumowań i refleksji. Firmy branży motoryzacyjnej zeszły rok mogą zaliczyć do udanych o czym przekonuje Jacek Tomczyk, Dyrektor Handlowy TOMEX Hamulce. Dla firmy był to jeden z najbardziej dynamicznych okresów 

W ostatnim czasie jeszcze mocniej zaakcentowaliśmy nasz rozwój poprzez nowoczesne technologie uruchamiając jeden z najnowocześniejszych w Europie automat prasowalniczy. Celem tej inwestycji było zapewnienie naszym klientom jeszcze większej dostępności do towaru, co skutkuje szybszą realizacją złożonych zamówień. Drugim niezmiernie ważnym aspektem tej innowacji jest zagwarantowanie najwyższej jakości produktu – w pełni automatyczna linia połączona jest z systemem kontroli wszystkich parametrów procesu produkcji. W 2017 roku odnotowaliśmy 9% wzrost sprzedaży, a nowa linia pomaga zapewnić naszym dystrybutorom pełną dostępność do produktów.

W ubiegłym roku Tomex zaprezentował także nową stronę internetową oraz pojawił się w mediach społecznościowych, dzięki czemu odbiorcy aktywniej mogą śledzić działalność firmy oraz jeszcze szybciej pozyskiwać informacje o wprowadzanych nowościach. Ponadto od stycznia wszystkie produkty można znaleźć w jednym z najpopularniejszych katalogów jakim jest TecDoc, co umożliwi dalszą ekspansję firmy na rynki międzynarodowe. Podobnie jak i w latach ubiegłych również i w roku 2018 stoisko firmy będzie można odwiedzić zarówno na targach we Frankfurcie, jak i w Dubaju.

Dodatkowe inwestycje zostały poczynione także w Dziale Badań i Rozwoju, który został wyposażony w maszynę wytrzymałościową firmy Galdabini, wykorzystywaną m.in. do przeprowadzania testów nowych materiałów ciernych.

Dział Jakości firmy TOMEX wzbogacił się natomiast o jeden z najnowocześniejszych skanerów japońskiej firmy Keyence – światowego lidera techniki pomiarowej. – Urządzenie to gwarantuje precyzyjne wymiarowanie detali z dokładnością do 0,01 mm, dzięki czemu jeszcze precyzyjniej możemy weryfikować elementy trudno mierzalne (promienie, pozycje otworów i pinów od ustalonych miejsc pomiarowych, pozycje sprężynek montażowych na klocku, a także ich wzajemnie położenie), po to aby zapewniać naszym Klientom produkt o jakości wyposażenia oryginalnego – mówi Jarosław Wyka – Pełnomocnik ds. Jakości.

Jesienią 2017 roku ruszyła kampania TOMEX, którą wspiera najbardziej znany dziennikarz motoryzacyjny – Włodzimierz Zientarski. – Współpraca z takim ekspertem jak Pan Zientarski jest dla nas doskonałą okazją na przybliżenie naszych produktów osobom, które jeszcze o nich nie słyszały, natomiast znają doskonale wizerunek, charakterystyczny głos Pana Redaktora, a przede wszystkim Jego wiedzę oraz profesjonalizm. Jesteśmy pewni, iż dzięki rekomendacji tak znamienitego eksperta jakim jest Pan Włodzimierz, marka TOMEX znajdzie rzeszę nowych klientów – dodaje Bartosz Nowak, Kierownik Sprzedaży.

– Cieszymy się, iż nasza wytężona praca została zauważona także przez dziennikarzy ogólnopolskiego magazynu ekonomicznego „Polski Sukces Gospodarczy” nadawanego przez TVP 3 – podsumowuje Jacek Tomczyk. – Mamy nadzieję, że kolejny rok będzie dla nas równie aktywny, gdyż jest to motorem naszego dalszego, intensywnego rozwoju. Rozpoczęty właśnie rok będzie dla nas wyjątkowy, gdyż jest to rok jubileuszowy – firma TOMEX obchodzić będzie 40. lecie swojej działalności. Nasze długoletnie doświadczenie w produkcji materiałów ciernych pozwoliło zbudować przez te lata dystrybucję w Polsce, Europie, a także i poza nią. Jest to dla nas pewnego rodzaju wyróżnienie, które osiągnęliśmy również dzięki naszym wszystkim partnerom biznesowym.

 Źródło: Informacja prasowa TOMEX

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę