TOPEX – pomysł na prezent

5.12.2014

8 grudnia po raz kolejny zobaczymy w telewizji kampanię reklamową TOPEX. Przedświąteczna akcja promocyjna ma wspierać sprzedaż produktów w najgorętszym okresie zakupowym w roku.

Grudzień to czas prezentowego szaleństwa dla wszystkich. Coraz częściej pod choinkę trafiają także narzędzia, które stają się funkcjonalnym prezentem na lata, dla spragnionych ciekawych projektów majsterkowiczów. Jeśli szukasz inspiracji na funkcjonalny prezent, to ciekawy pomysł podsuwa marka TOPEX, która 8 grudnia startuje z przedświąteczną kampanią reklamową. Wraz z kampanią w sklepach pojawi się specjalna oferta cenowa, w której znajdą się między innymi wszechstronne, solidne zestawy kluczy nasadowych w wyjątkowych cenach.

W ramach kampanii TOPEX w najważniejszych kanałach polskiej telewizji pojawi się ponad 3000 spotów. Reklamy wyświetlane będą zarówno w pasmach głównych takich stacji jak Polsat, jak i w kanałach tematycznych - TVN Turbo czy TVP Sport. - Grudzień to najgorętszy okres zakupowy w ciągu roku. Od kilku lat świąteczne szaleństwo odczuwamy także w sektorze narzędzi ręcznych, dlatego w tym roku postanowiliśmy wesprzeć ten pozytywny trend szeroko zakrojonymi działaniami reklamowymi i promocyjną ofertą cenową. Liczymy, że dzięki działaniom promocyjnym, jeszcze więcej użytkowników narzędzi przekona się do naszych rozwiązań i będzie do nas wracać w poszukiwaniu solidnych, przystępnych cenowo produktów – podkreśla Radosław Fiślak, Menedżer Grupy Marek w Grupie Topex.

Kampania reklamowa trwać będzie do 21.12.2014 r.

Więcej na stronie: http://www.topex.pl/

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę