Tork z tytułem Business Superbrands 2015/2016

Tork/SCA Hygiene
4.2.2016

Marka TORK w wyniku oceny menadżerów oraz dedykowanej Rady Marek została wyłoniona spośród najsilniejszych marek biznesowych na rynku polskim i otrzymała jeden z najbardziej prestiżowych tytułów na świecie: Business Superbrands 2015/2016. Dokonując oceny, Rada Marek brała pod uwagę jakość brandingu, pozycję rynkową, jakość produktów/usług, jakość relacji b2b, innowacyjność i CSR.

Już od dawna marka TORK posiada tytuł Business Superbrands w Czechach i na Węgrzech, ale dołączenie do grona najlepszych także w Polsce jest ogromnym wyróżnieniem.

Zakwalifikowanie do grona najsilniejszych wizerunkowo marek biznesowych jest nagrodą za dbanie na co dzień o zrównoważony rozwój klientów, dostarczając im kompleksowych usług pozwalających zaoszczędzić im czas, pieniądze i energię na budowanie siły własnych firm.

Superbrands to międzynarodowa organizacja działająca od ponad 20 lat w 80 krajach na całym świecie. Po raz kolejny wyłoniła listę laureatów najlepiej ocenianych marek konsumenckich i biznesowych.

W Radzie Marek zasiadają eksperci z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR. Ich wiedza i doświadczenie pozwalają na wielopłaszczyznową ocenę wizerunkowej siły marek, a prowadzone dyskusje, w których uczestniczą jako prelegenci, przyciągają grono osób związanych i zainteresowanych brandingiem.

Źródło: Tork

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę