Total Polska zacieśnia współpracę handlową z Auto Partner SA

Total
31.7.2019

Total Polska, wiodący gracz na rynku środków smarnych oraz Auto Partner SA, jeden z największych importerów i dystrybutorów części zamiennych do samochodów osobowych i dostawczych w Europie Środkowej i Wschodniej, nawiązali bezpośrednią współpracę handlową.

Ta współpraca pozwoli Total Polska na lokalną dystrybucję całej gamy produktów w sieci sprzedaży Grupy Auto Partner. Dobrze rozwinięta sieć sprzedaży i zorganizowana logistyka Grupy AP umożliwią jeszcze sprawniejszą dostawę produktów marki TOTAL do klientów w całym kraju.

Produkty TOTAL dostępne są w sieci sprzedaży Auto Partner od lat. Na mocy podpisanej umowy o bezpośredniej dystrybucji zwiększy się znaczenie produktów francuskiego producenta, w tym olejów silnikowych TOTAL QUARTZ i ELF. Są to uznane na rynku marki olejów silnikowych, obejmujące niemal cały europejski parking samochodowy. Charakteryzują się technologią, która poprawia ochronę silnika przed zużyciem mechanicznym i spełnia najwyższe standardy jakości wymagane przez producentów pojazdów.

Dystrybutor oraz jego klienci zostaną również objęci programem wsparcia, który obejmie m.in. szkolenia techniczne oraz szeroko pojęte działania marketingowe.

– Cieszymy się z możliwości lokalnej współpracy z Grupą Auto Partner. Jesteśmy przekonani, że dzięki tej umowie produkty TOTAL i ELF będą oferowane w jeszcze większej liczbie warsztatów samochodowych i sklepów motoryzacyjnych w Polsce. Kompleksową ofertę i dostępność naszych produktów w Grupie Auto Partner bez wątpienia docenią również kierowcy. Zrobimy wszystko, aby spełnić ich oczekiwania i zawsze dostarczać produkty najwyższej jakości – mówi Benoît Pimont, dyrektor generalny Total Poland.

– Nawiązanie bezpośredniej współpracy Total oraz Auto Partner SA jest kolejnym ukłonem w stronę naszych klientów. Dzięki bezpośredniej współpracy będziemy mogli zaoferować im jeszcze lepszą dostępność doskonałej jakości produktów firmy Total. Cieszymy się z zacieśnienia naszej współpracy, która świadczy o wzajemnym zaufaniu obu firm oraz docenieniu potencjału zarówno produktu, jak i silnej pozycji marki Auto Partner i jakości świadczonych przez nas usług – mówi Piotr Janta, Dyrektor Sprzedaży Auto Partner SA.

Źródło: Total

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

autoExpert 04 2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę