Toyota Marką Godną Zaufania

Toyota
28.4.2016

Toyota zwyciężyła w tegorocznym badaniu Marka Godna Zaufania 2016 miesięcznika „My Company Polska” w kategorii Samochód osobowy dla firm. Badanie zostało przeprowadzone przez ośrodek badawczy Millward Brown.

Badanie przeprowadzono w formie ankiety on-line wśród firm i podmiotów gospodarczych sektora małych i średnich przedsiębiorstw. W sondażu wzięło udział 2178 respondentów. Wybór marek był spontaniczny, czyli w każdej kategorii respondenci wskazywali jedną markę, którą darzą największym zaufaniem, bez sugerowanej listy do wyboru.

Łącznie uczestnicy badania wskazali 300 marek w 26 kategoriach. Toyota znalazła się w elitarnym gronie 22 marek, które otrzymały tytuł najbardziej godnych zaufania. Wyniki badania zostały opublikowane w majowym wydaniu magazynu „My Company Polska”.

– Wyniki badania i zwycięstwo w kategorii samochodu osobowego dla firm są dla nas szczególnym wyróżnieniem i dowodem na to, że nasza oferta adresowana do firm znajduje uznanie w oczach klientów. Z wielką uwagą wsłuchujemy się w każdy głos płynący z rynku i dzięki analizom dopasowujemy nasze produkty i usługi do zdefiniowanych potrzeb klienta – potwierdza Mirosław Sochacki, Corporate Sales Manager, Toyota Motor Poland.

Toyota od lat jest najcenniejszą marką motoryzacyjną. Japońska firma co roku zajmuje pierwsze miejsce w swojej branży we wszystkich renomowanych rankingach, m.in. w zestawieniach Forbes’a, Brand Finance czy firmy Interbrand. Równocześnie Toyota należy do ścisłej czołówki najbardziej cenionych globalnych marek, takich jak Microsoft, Coca-Cola czy Facebook.

Źródło: Informacja prasowa Toyota

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę