TRW Diamonds – program lojalnościowy dla mechaników

17.3.2011

„TRW-Diamonds" to program lojalnościowy firmy TRW Automotive Aftermarket, opracowany specjalnie po to, aby warsztaty mogły czerpać korzyści z użytkowania produktów TRW. Nazwa programu odzwierciedla najwyższą jakość zarówno produktów, jak i „wysokokaratowych" nagród, które można uzyskać w ramach „TRW-Diamonds".

Program ten, prowadzony jest przez TRW we współpracy z firmą, która przygotowała Miles&More linii Lufthansa czy Shell Clubsmart. Planuje się otwarcie programu na inne marki wysokiej klasy części zamiennych, dzięki czemu będzie więcej okazji do zbierania punktów. Jest to bezprecedensowa koncepcja na rynku części zamiennych, a TRW już prowadzi rozmowy z różnymi producentami części, którzy chcą przystąpić do programu.

Uczestnictwo w programie jest proste. Po rejestracji na stronie http://www.trwdiamonds.com/ zostanie wysłany pakiet powitalny zawierający unikatowe nalepki na koperty, umożliwiające identyfikację uczestnika. Następnie uczestnik wysyła etykiety wybranych produktów wraz z naklejką na podany adres. Kolejny etap to przypisanie odpowiedniej ilości punktów do konta użytkownika. Uczestnicy zostaną powiadomieni o aktualnej wartości swoich „diamentów" pocztą e-mail. „Diamenty" można następnie wymienić na osobiste prezenty lub nagrody biznesowe, w tym szkolenia.

Ten europejski program lojalnościowy jest dostępny w 10 krajach: Austrii, Belgii, Francji, Hiszpanii, Holandii, Niemczech, Polsce, Portugalii, Wielkiej Brytanii i Włoszech. Witryna internetowa programu jest dostępna odpowiednio w ośmiu językach europejskich (w tym polskim). Więcej informacji można uzyskać pod adresem http://www.trwdiamonds.com/ 

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę