TRW zaawansowane systemy hamulcowe
"Zaawansowane, zintegrowane elektronicznie układy hamulcowe mają ogromne znaczenie z punktu widzenia ograniczenia zużycia paliwa" - powiedział Josef Pickenhahn, wiceprezes ds. inżynierii układów hamulcowych w TRW.
„Stale obserwowane zmiany w układach napędowych wykorzystywanych w pojazdach skutkujące odchodzeniem od tradycyjnych silników spalinowych na rzecz silników z bezpośrednim wtryskiem, silników diesla oraz układów napędowych hybrydowych lub elektrycznych, stanowią to wyzwanie dla konstrukcji układów hamulcowych, które muszą być zdolne do działania i dostarczania płynu hamulcowego niezależnie od podciśnienia dostarczanego z silnika. System ESC Premium Hybrid został opracowany jako rozwiązanie pozwalające na częściowe odzyskiwanie energii hamowania. Patrząc w przyszłość kontynuujemy rozwój zintegrowanych układów hamulcowych, które znajdą zastosowanie w pojazdach hybrydowych i elektrycznych, jak również spalinowych. Pozwoli to producentom pojazdów na zastosowanie tego rozwiązania na wspólnych płytach podłogowych niezależnie od wybranego rodzaju napędu."
Systemy hamulcowe TRW kolejnej generacji zostaną zaprezentowane producentom pojazdów podczas zimowych testów pojazdów. To rozwiązanie zapewni zwiększenie poziomu integracji i funkcjonalności dla pojazdów produkowanych w przyszłości.
TRW wprowadza system ESC Premium Hybrid na wielu platformach i w wielu regionach począwszy od 2015 roku Następna generacja systemu będzie gotowa do produkcji seryjnej w połowie roku 2017.
Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej www.trwaftermarket.com.