UFI Filters z nową stroną internetową

UFI Filters
19.7.2018

UFI Filters przedstawia po raz pierwszy online całą Grupę na stronie korporacyjnej www.ufifilters.com oraz poprawia stylistykę witryn i katalogów produktów aftermarketowych swoich marek UFI i SOFIMA w serwisach: www.ufi-aftermarket.com i www.sofima-aftermarket.com. 

Pierwsza strona dostarcza szczegółowych informacji na temat międzynarodowej działalności Grupy UFI, a dwie pozostałe oferują kompleksowy dostęp do produktów w całym asortymencie marek.

Nowe interaktywne aplikacje webowe www.ufi-aftermarket.com/webapp i www.sofima-aftermarket.com/webapp są wyróżniającymi się elementami wizualnymi tworzącymi wyjątkowy charakter witryn. Dwie dynamiczne i wielojęzyczne aplikacje w zakładce „Quiz” pozwalają użytkownikom sprawdzić wiedzę na temat jakości i technologii produktów na rynkach OEM i aftermarket.

Strona Grupy, www.ufifilters.com, charakteryzuje się nowoczesną, przykuwającą uwagę grafiką i jest łatwa w użytkowaniu na komputerach stacjonarnych, na urządzeniach mobilnych i tabletach.

Oprócz wyróżnienia takich danych statystycznych dotyczących UFI jak: 14 zakładów produkcyjnych, ponad 4000 pracowników w 16 krajach i 120 wyspecjalizowanych techników we własnych Centrach Innowacji i Rozwoju, nowa strona korporacyjna pokazuje wiele obszarów działalności Grupy: Original Equipment dla samochodów osobowych, pojazdów użytkowych i ciężarowych; Thermal Management; Aftermarket dwóch marek UFI Filters i SOFIMA Filter; dział Hydraulic poświęcony filtrom hydraulicznym do zastosowań mobilnych i stacjonarnych; dział High Tech związany z rozwojem technologii high-performance.

Dodatkowo, www.ufifilters.com zapewnia dostęp online do najnowszych informacji na temat Grupy UFI z całego świata. Dzięki zakładce „News” i działowi sklep na stronie głównej, które skupiają się na produktach i najnowszych rozwiązaniach technologicznych, firma naprawdę otwiera swoje podwoje dla użytkowników.

Na nowych stronach poświęconych UFI i SOFIMA Aftermarket klienci mają wgląd w katalogi produktów z ponad 2800 numerami dla każdej marki, do których co roku wprowadzanych jest ok. 150 nowych części. Z poziomu strony głównej dostępne są cztery główne działy (Samochody/Pojazdy użytkowe, Samochody ciężarowe, Pojazdy rolnicze i Motocykle) podzielone według marek i modeli. Istnieje również możliwość swobodnego wyszukiwania zastosowania i numerów produktów. Sekcja „Latest Products” pozwala użytkownikom być na bieżąco z aktualnym asortymentem, a niebawem wprowadzona zostanie także funkcja „Dealer Locator” umożliwiająca wyszukiwanie danych kontaktowych do dystrybutorów produktów UFI i SOFIMA.

Sprawdzanie produktów może być jeszcze bardziej wyspecjalizowane na stronach z katalogami, gdzie wyszukiwanie odbywa się według numeru producenta, wymiaru filtra, nowych produktów oraz szczegółowych danych części zamiennej. Wszystko to odbywa się za pomocą interfejsu pozwalającego na prostą, intuicyjną i szybką nawigację.

Źródło: UFI Filters

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę