Kampania społeczna Woman Update z kolejnym partnerem

Udostępnij:

Inter Cars udowadnia swoją otwartość na nowe inicjatywy i troskę o równe traktowanie. Firma dołączyła do ogólnopolskiej kampanii społecznej zachęcającej kobiety do wejścia w świat nowych technologii - #womanupdate. Na czym polega to przedsięwzięcie?



Woman Update to kampania, która ma na celu zachęcenie kobiet do przebranżowienia się – zaktualizowania swoich umiejętności. Dzięki akcji każda kobieta, bez względu na doświadczenie, wiek czy miejsce zamieszkania, ma szansę opuścić swoje dotychczasowe ramy i zdobyć kompetencje przyszłości.

 Technologia jest tu i teraz. KAŻDA kobieta ma szansę na zdobycie kompetencji cyfrowych – nie ma znaczenia doświadczenie, wiek a nawet… epoka. Kampania ma pokazać, że kluczem do bezpiecznej przyszłości, stabilnej pracy czy dobrych zarobków jest ciągły rozwój i zdobywanie nowych umiejętności – mówią Inicjatorki kampanii, Beata Jarosz i Joanna Pruszyńska-Witkowska.


TOP w kategorii




W ramach kampanii już wkrótce zostanie opublikowany raport pt. „Cyfrowy klucz do przyszłości zawodowej. Kobiety na rynku pracy w postcovidowej rzeczywistości” opracowany przez DELab – interdyscyplinarny instytut badawczy Uniwersytetu Warszawskiego oraz Instytut Innowacyjna Gospodarka INGOS. Pojawią się w nim analizy i dane dotyczące kierunku zmian na rynku pracy wywołanych przez pandemiczny kryzys gospodarczy oraz przyspieszoną cyfryzację, ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji kobiet.

Udostępnij:

Drukuj





aE



Chcesz otrzymać nasze czasopismo?
Zamów prenumeratę
Zobacz również