WUZETEM wprowadza nowe opakowania produktów

WUZETEM
20.12.2019

W listopadzie ubiegłego roku firma WUZETEM rozpoczęła proces wprowadzania nowych opakowań produktów, dopasowując je do oczekiwań klientów. Wzór nowych opakowań został dostosowany do spójnej linii graficznej, jaką posługuje się przedsiębiorstwo. Proces wymiany pudełek będzie następował stopniowo, a dotychczas używane opakowania będą sukcesywnie zastępowane nowymi.

– Aby zadbać o wygodę naszych klientów, odświeżyliśmy wygląd opakowań. Charakteryzują się one teraz jasną i nowoczesną grafiką, dzięki czemu umieszczone na nich informacje są bardziej czytelne dla odbiorcy. Mimo, że nowe opakowania są mniejsze od poprzednich, mieści się w nich 12, a nie jak dotychczas 10 sztuk fiolek z rozpylaczami. Takie rozwiązanie umożliwia nam zoptymalizowanie procesu pakowania zamówień, a naszym klientom pozwala zmniejszyć koszty transportu – czytamy w komunikacie WUZETEM.

Wprowadzane opakowania dopasowywane są do odpowiednich grup produktowych. Aktualnie wszystkie produkty z grupy typu P z bieżącej produkcji pakowane są już w nowe kartoniki.

W celu zagwarantowania bezpieczeństwa pełnych opakowań i oryginalności produktów na nowych opakowaniach umieszczane są hologramy firmowe.

Wraz ze zmianą opakowań zmienione zostały fiolki na pojedyncze rozpylacze. Są mniejsze, dopasowane do produktu, dzięki czemu zapewniają wyższy poziom zabezpieczenia antykorozyjnego. Otwarcie fiolki następuje przy pomocy śrubokręta, a nienaruszona zatyczka gwarantuje oryginalność produktu.

 Źródło: WUZETEM

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę