Zamiast tarczy Hardy’ego

Sprzęgło wału napędowego od CORTECO Corteco
3.9.2015

Innowacyjne, elastyczne sprzęgło wału napędowego od CORTECO oddziela niepokojące hałasy i wibracje. Szczególną cechą elastycznego sprzęgła wału napędowego jest druga warstwa gumy.

Funkcje tłumienia oraz kątowe wyrównanie biegu są wykonane w jednym elemencie. To sprawia, że elastyczne sprzęgło wału napędowego CORTECO jest bardziej precyzyjnie dopasowane do parametrów drgań niż tradycyjny zestaw gumowej tarczy Hardy’ego.

Zalety:

  • wydłużona żywotność,
  • niższy koszt w całym przebiegu pojazdu,
  • produkowany przez dostawcę OE dla przemysłu, grupę Freudenberg,
  • dostępny jako kompletny zestaw (elastyczne sprzęgło wału wraz ze wszystkimi niezbędnymi elementami, jak śruby, podkładki, nakrętki etc.).

Korzyści funkcjonalne:

  • samoadaptacyjna charakterystyka tłumienia bez rezonansu drgań (strefa komfortu) i progresywnym przeniesieniu napędu,
  • wysoki kąt wychylenia,
  • niezależna regulacja amortyzacji w rejonie przejścia przez zero i progresji napędu.
     

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę