ZF Aftermarket podkreśla znaczenie polskiego rynku

ZF
19.10.2017

Bazując na sile technologicznego lidera rynku – Grupy ZF, zintegrowanego z firmą TRW, nowa dywizja ZF Aftermarket odpowiada na dzisiejsze potrzeby rynku w zakresie szerokiego portfolio produktów i wyjątkowej oferty usług. Firma jest również przygotowana na wyzwania jakie niesie ze sobą przyszłość aftermarketu.

Peter Rothenhöfer jest dyrektorem przedstawicielstwa ZF Aftermarket w Polsce i jest związany z firmą, w której pełnił szereg funkcji związanych z działalnością handlową i doradztwem technicznym, od 1992 roku.

– Z determinacją staramy się budować  jak najlepsze kontakty z naszymi klientami, poprzez dostarczanie im gotowych rozwiązań. W przyszłości będziemy dostosowywać się do zmieniających się potrzeb rynku. Mamy przed sobą wiele wyzwań, w tym wprowadzenie na rynek w 2018 roku zupełnie nowego konceptu warsztatowego [pro]Tech, który w moim odczuciu stanie się naszą wizytówką na polskim rynku – wyjaśnia Peter Rothenhöfer.

Peter Rothenhöfer przewodzi działalności firmy ZF Aftermarket w Polsce, Czechach i na Słowacji. Raportuje on do Andreasa Deubera, dyrektora generalnego niezależnego rynku aftermarketowego w krajach Europy Północnej, Środkowo-Wchodniej i Południowo Wschodniej.

– Portfolio naszych marek reprezentuje zaangażowanie koncernu w tworzenie innowacyjnych produktów. Ciężko pracujemy nad tym by ten stan rzeczy się utrzymał, a nasi klienci otrzymywali produkty najwyższej jakości, dające przewagę konkurencyjną na rynku i wzrost przychodów ze sprzedaży – podkreśla Andreas Deuber.

ZF Aftermarket oferuje najwyższej jakości części marek: SACHS (amortyzatory, sprężyny, sprzęgła i koła dwumasowe), LEMFÖRDER (elementy układu zawieszenia, układu kierowniczego oraz elementy gumowo-metalowe), TRW (części układu kierowniczego, zawieszenia oraz układu hamulcowego) a także podzespoły marki ZF, takie jak części do skrzyń biegów oraz zestawy olejowe.

Dzięki kompleksowym rozwiązaniom i szerokiemu portfolio produktów firma ZF Aftermarket zdobyła silną pozycję w swej branży: jej obroty sięgają kwoty 3 miliardów EUR, na całym świecie zatrudnia 8000 wykwalifikowanych pracowników w ponad 120 lokalizacjach, z 650 partnerami serwisowymi na świecie. Połączenie markowych wyrobów, cyfrowych innowacji, opracowanych indywidualnie dla klienta produktów i usług oraz globalnej sieci partnerów serwisowych sprawiło, że firma ZF cieszy się opinią solidnego partnera i jest drugą pod względem wielkości firmą na światowym rynku części zamiennych.

Źródło: Informacja prasowa ZF Aftermarket

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę