ZF Workshop Tour 2019 rusza z nagrodami w Polskę

ZF
31.7.2019

Wysłannicy marki Sachs właśnie ruszają w Polskę, by sprawdzić produkty jakich marek są polecane przez mechaników pracujących w niezależnych warsztatach samochodowych. Każdy, kto zarekomenduje i sprzeda sprzęgło, dwumasowe koło zamachowe lub zestaw sprzęgła marki Sachs naszemu wysłannikowi, otrzyma nagrodę.

Zaledwie miesiąc temu miał miejsce finał ZF Aftermarket Tech Adventure, a przedstawicielstwo ZF Aftermarket w Polsce rozpoczyna już kolejną kampanię – tym razem w wakacyjnym stylu. Po wspólnej nauce i zabawie w czasie serii eventów, wybieramy się z wizytą do polskich warsztatów.

Głośnik za sprzęgło

W czasie „ZF Workshop Tour 2019 – na tropie sprzęgieł Sachs”, błękitna załoga pokona ponad 8 500 kilometrów i odwiedzi 160 warsztatów. Wysłannik Sachs i towarzysząca mu Miss Sachs odwiedzą punkty warsztatowe położone w każdym zakątku naszego kraju – od Bieszczad po Zalew Szczeciński i od Gór Izerskich po Suwalszczyznę. Wcielając się w zwykłego klienta warsztatu wysłannik Sachs będzie uważnie słuchał części jakich marek są rekomendowane przez obsługującego go mechanika. Jeśli w czasie umawiania się na naprawę samochodu zarekomendowana zostanie marka Sachs i transakcja zakupu sfinalizowana, to pracownik warsztatu otrzyma specjalną nagrodę w postaci bezprzewodowego głośnika marki Marschall, który wręczony zostanie przez Miss Sachs. To sprzęt, który z pewnością umili niejedno popołudnie spędzone w warsztacie.

Finał ZF Aftermarket Tech Adventure trwał tydzień, ale ZF Workshop Tour 2019 potrwa kilka miesięcy. Jakość produktów marki Sachs to wynik wieloletniej, bliskiej współpracy z czołowymi producentami samochodów, w których nasze części są montowane. Gwarantuje to również satysfakcję klientów warsztatów niezależnych – podkreśla Peter Rothenhöfer, dyrektor przedstawicielstwa ZF w Polsce.

Wysłannik Sachs dotrze nie tylko do warsztatów ulokowanych w dużych miastach, ale również do tych działających w mniejszych miejscowościach. To bardzo ważna grupa klientów marki Sachs, ponieważ mieszkańcy mniejszych aglomeracji w o wiele większym stopniu korzystają z własnych samochodów wobec mniej dostępnej komunikacji publicznej. Jakość części używanych do naprawy pojazdów ma bezpośrednie znaczenie dla bezpieczeństwa
i niezawodności pojazdu w trakcie podróży. Profesjonaliści branży warsztatowej cieszą się dużym zaufaniem swoich klientów, dlatego rekomendacje i pozytywne opinie mechaników w kontekście naszych części, są dla nas tak ważne – dodaje Peter Rothenhöfer.

Relacje z ZF Workshop Tour 2019 – na tropie sprzęgieł Sachs będzie można śledzić na oficjalnym profilu marki w serwisie Facebook. Co więcej, dla tych mechaników, którzy otrzymają nagrodę, wspólne zdjęcie z Miss Sachs będzie świetną okazją do autopromocji swojego warsztatu.

Źródło: ZF

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę