Złoty Laur Konsumenta 2019 dla Shell Helix

© Shell

Udostępnij:

W XV edycji plebiscytu popularności „Laur Konsumenta” – ogólnopolskiego programu konsumenckiego, którego celem jest wyłonienie najbardziej rozpoznawalnych, innowacyjnych i wyróżniających się pod względem jakości marek, produktów oraz usług w danym roku – marka Shell Helix zdobyła złoty Laur Konsumenta 2019, wyprzedzając pozostałych konkurentów z branży w kategorii ,,oleje silnikowe”.

Podstawę oceny w plebiscycie „Laur Konsumenta” stanowią opinie respondentów zbierane w wieloetapowym sondażu. Dzięki rozmowom telefonicznym oraz sondom zamieszczanym na popularnych portalach branżowych i tematycznych konsumenci wybierają marki, produkty oraz usługi, które z ich perspektywy najbardziej wyróżniają się na polskim rynku oraz są godne polecenia.


© Shell

– Marka Shell Helix już od 5 lat konsekwentnie utrzymuje czołowe miejsce w tym prestiżowym ogólnopolskim plebiscycie popularności. Złoty Laur Konsumenta 2019 jest dla nas bardzo cennym odznaczeniem – nie tylko potwierdza silną pozycję marki Shell Helix na polskim rynku, ale przede wszystkim jest wyrazem uznania konsumentów, którzy stawiają na najwyższą jakość i innowacyjność. Nic tak bardzo nie cieszy, jak świadomość trwałego zaufania, którym nas darzą klienci – powiedział Łukasz Radzymiński, Dyrektor Sprzedaży w dziale olejowym Shell Polska.


TOP w kategorii




Do tej pory marka syntetycznych olejów silnikowych Shell Helix została doceniona już jedenastoma wyróżnieniami przyznawanymi przez konsumentów i ekspertów branżowych.

Źródło: Informacja prasowa Shell

Udostępnij:

Drukuj





aE



Chcesz otrzymać nasze czasopismo?
Zamów prenumeratę
Zobacz również