Piotr Wróblewski
Pracownik naukowy WSKM Konin
WSKM Konin
O AUTORZE
Pracownik naukowy WSKM Konin
Naprawy
Przekładnie główne i mechanizmy różnicowe cz. 1.
Zadaniem przekładni głównej jest redukcja prędkości obrotowej, zmiana kierunku przekazywania napędu z podłużnego na poprzeczny w pojazdach samochodowych, w których silnik jest usytuowany wzdłuż osi podłużnej oraz zwiększanie momentu obrotowego kół wskutek dodatkowych przełożeń.
Technika motoryzacyjna
Wyczuć pracę
Współczesne silniki spalinowe charakteryzują się znakomitymi osiągami, niskim spalaniem, doskonałą kulturą pracy oraz dużą niezawodnością. Rola czujników w zapewnieniu prawidłowej pracy i optymalnych parametrów silnika wiąże się ściśle z jego układami: wtryskowym i zapłonowym. To głównie one decydują o kulturze pracy silnika.
- 1
- 2