Skocz do zawartości


Zdjęcie

O klienta trzeba dbać

klient serwis zarządzanie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 autoEXPERT

autoEXPERT

  • Members
  • PipPipPip
  • 4065 postów

Napisano 11 grudzień 2014 - 11:29

Jak sprawić, żeby klienci byli zadowoleni z naprawy i chętnie wracali do serwisu?



Zobacz artykuł

#2 Kormoran

Kormoran

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 5 postów
  • Nazwa firmy:Kormoran
  • Miasto:Chrzanów

Napisano 29 sierpień 2017 - 07:46

podstawa to zagwarantowanie obsługi na najwyższym poziomie no i nie zdzieranie na maxa kasy z klienta :P ja traktuje swoich, tak jak sam chce być traktowany. Uczestniczę np w programie https://partner.mell...s&utm_medium=mp dzięki czemu mam dostęp do informacji o promocjach, wymienim punktu na nagrody i mam na bieżąco wiedz produktową. Taki traktowanie mi się bardzo podoba. 



#3 Gość

Gość

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 3 postów
  • Nazwa firmy:Sudhara Polska Anna Dratwa
  • Miasto:Katowice

Napisano 29 lipiec 2019 - 09:58

To fakt, zwłaszcza o Forda. Reakcja na jego wymagania to tylko 24 godziny. O tym dowiedziałem się na szkoleniu w firmie Sudhara Polska z zakesu CSR Ford: 

https://sudharapolsk...-motor-company/

Wykładał człowiek, który z nim pracuje bezpośrednio. Bardzo dobre szkolenie.







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klient, serwis, zarządzanie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych