Producent umożliwia swoim użytkownikom korzystanie z wyspecjalizowanej pomocy technicznej, ułatwiającej pracę diagnostyczną oraz pozwalającej dostosować możliwości systemu do realnych potrzeb warsztatów samochodowych.

Bieżąca aktualizacja to Styczeń–Luty 2019. Wprowadzone zostały w niej liczne zmiany w tym m.in.: VAG – dodano nowy model Audi Q7, Chevrolet – dodano nowy model Camaro V, Mazda – dodano nowy model Mazda 3 (BM,BN), Ford – nowe sterowniki dla Focus III / C-Max II, Renault – dodano nowy model Kangoo II ph2, Volvo – baza kodów usterek została uzupełniona dla wszystkich systemów w modelach produkowanych przed 2011 rokiem, Fiat – dodano nowy model 500L, Hyundai/Kia – w grupie modeli Hyundai i Kia wprowadzono szereg adaptacji we wszystkich dostępnych systemach, Jeep – nowe systemy zawierające identyfikację i odczyt usterek, Nissan – globalne zmiany w modelach produkowanych po 2008 r. – wprowadzono dynamiczne ładowanie parametrów oraz funkcji.

Pełna lista obsługiwanych systemów znajduje się na stronie internetowej www.cdif3.com.

Źródło: Axes System