Bridgestone, największy na świecie producent opon i wyrobów z gumy, rozpoczął proces transformacji, który ma pomóc firmie zdobyć pozycję lidera rozwiązań w zakresie mobilności. Jednym z elementów tej strategii jest przejęcie spółki Webfleet Solutions, czołowego dostawcy usług do zarządzania flotą w Europie. Obecnie obie firmy wdrożyły pierwszą wspólną ofertę – „Promocja 12/12” skierowaną do flot ciężarowych, która umożliwi im optymalizację działań dzięki najnowszym oponom Bridgestone i systemowi Webfleet.

Promocja 12/12

Wszyscy klienci, którzy od 4 listopada do końca 2019 roku kupią 12 opon Bridgestone Duravis R002 lub Bridgestone Ecopia H002, otrzymają dwa zestawy telematyczne Webfleet na okres 12 miesięcy w cenie. W skład zestawu wchodzi:

  • Instalacja i deinstalacja sprzętu.
  • Szkolenie dla klientów z obsługi systemu.
  • Oferta obejmuje także możliwość przedłużenia usługi na preferencyjnych warunkach.

Narzędzie telematyczne Webfleet pomaga sprawniej zarządzać flotą poprzez min. monitorowanie pojazdów oraz naczep w czasie rzeczywistym na przejrzystych i najbardziej aktualnych mapach, skuteczne planowanie tras i przekazywanie ich bezpośrednio do kierowców oraz dostarczanie kompleksowej informacji o statusie pojazdów, spalaniu, wydajności, stylu jazdy kierowców i innych wskaźnikach kluczowych dla optymalizacji kosztów.

W ramach promocji każdy klient może kupić maksymalnie 24 opony i otrzymać do 4 zestawów Webfleet.

Źródło: Bridgestone