Na tegorocznych targach Automechanika we Frankfurcie specjalista w zakresie skutecznego odstraszania kun (hala 3.1, stoisko G90) po raz pierwszy zaprezentuje publiczności branżowej nowe opakowanie opracowane z uwzględnieniem aspektów ekologicznych.

Nowe opakowania produktów STOP&GO są nowocześniejsze, bardziej intuicyjne i mają bardziej przejrzystą strukturę niż dotychczasowe opakowania blistrowe. Zapewniają one nie tylko doskonałą ochronę cennej zawartości, ale i więcej miejsca na wielojęzyczny opis produktów.

W pierwszej kolejności nastąpi zmiana opakowań wszystkich urządzeń ultradźwiękowych i wysokonapięciowych. Jednocześnie opis produktu na opakowaniu zostanie rozszerzony na siedem języków, a instrukcja montażu znajdująca się w środku będzie dostępna nawet w czternastu. Dzięki temu zagraniczni partnerzy otrzymają większe możliwości sprzedażowe.

Wraz z wymianą opakowań została zmieniona również treść instrukcji montażu. Zrozumiała, przejrzysta struktura w połączeniu ze zwięzłymi informacjami i jednoznacznymi ilustracjami zapewni użytkownikom obszerniejszy i bardziej szczegółowy pogląd na treść instrukcji oraz wskazówek bezpieczeństwa. W ten sposób czas montażu zostanie jeszcze bardziej zredukowany.

Następnie, wszystkie akcesoria do produktów STOP&GO otrzymają nowe opakowania. W tym samym czasie, wszystkie środki ochrony mechanicznej, takie jak węże i anteny, również będą udostępnianie w nowej wersji opakowań. W końcowym etapie tych zmian, opakowania wszystkich pozostałych produktów firmy służących do profesjonalnej obróbki wstępnej i zapobiegania brzydkim zapachom zostaną wymienione na nowe.

Nowe opakowanie jest w całości wykonane z tektury pozyskiwanej w zrównoważony sposób i dzięki temu jest bardziej przyjazne dla środowiska niż dotychczas stosowane tworzywo sztuczne. Użyty materiał zapewnia wysoki poziom percepcji haptycznej i jest praktyczny w użytkowaniu. Ponadto zmiana kształtu opakowania sprawia, że produkt wymaga mniej miejsca magazynowego i może być prezentowany w salonach co jeszcze skuteczniej będzie wspierać jego sprzedaż.

Źródło: STOP&GO