Obecne trendy rynkowe wskazują na stały wzrost liczby pojazdów wyposażonych w turbosprężarki, których obecność wymaga zamontowania dedykowanego wymiennika ciepła, a dokładniej - chłodnicy powietrza doładowanego - intercoolera. Warsztaty obsługują zatem coraz więcej samochodów wyposażonych w intercoolery, dlatego też Valeo odpowiedziało na ich potrzeby rozszerzając swoją ofertę tych właśnie produktów.

Gama produktów Valeo oferuje dokładne dopasowanie oraz zoptymalizowaną jakość chłodzenia spełniającą surowe wymogi wewnętrzne firmy. Valeo to światowy specjalista w dziedzinie układów chłodzenia silnika z ponad 60-letnim doświadczeniem na rynku O.E., co dodatkowo uwiarygadnia obecność marki na aftermarkecie.

Podstawą strategii firmy Valeo jest oferowanie najszerszego wyboru produktów warsztatom. W tym przypadku kluczowe korzyści dla klientów to:

  • Nowe 123 referencje intercoolerów zwiększające pokrycie rynku o 14,3%;
  • Ponad 50-procentowe pokrycie europejskiego parku samochodowego, obejmujące najbardziej popularne modele, np.: RENAULT Clio III (2005); RENAULT Megane III (2008); PEUGEOT 308 II (2013); CITROEN DS7 (2016); AUDI A3 (2003); FORD Mondeo III (2007); BMW 1 Series (2010); BMW 4 Series (2013).
  • Najnowsza technologia O.E. dostępna dla aftermarketu, w tym opatentowany intercooler chłodzony wodą, który zdobył nagrodę Pace Award.
  • Surowe testy jakości oparte na wewnętrznych wymaganiach Valeo (szok termiczny, wibracje, wytrzymałość).
  • Szybkie wprowadzenie na aftermarket najnowszych intercoolerów opracowanych przez Valeo na potrzeby O.E.

Źródło: Valeo