Oleje i smary

Olej silnikowy RAVENOL z normą GM dexos1™ Gen 2

W ofercie Ravenolu pojawił się syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy RAVENOL HDX SAE 5W-30 wykonany w technologii CleanSynto®.

więcej »
Olej silnikowy z nową technologią USVO®

RAVENOL Turbo VST SAE 5W-40 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.

więcej »
Nowy olej silnikowy w technologii CleanSynto®

RAVENOL SMP SAE 5W-30 to syntetyczny lekkobieżny olej silnikowy Mid SAPS w technologii CleanSynto® do silników benzynowych i wysokoprężnych w autach osobowych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.

więcej »
RAVENOL prezentuje nowy olej silnikowy z klasą ACEA A3/B4

RAVENOL HST SAE 5W-40 to olej silnikowy w technologii CleanSynto® do silników benzynowych i wysokoprężnych aut osobowych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa, na syntetycznych olejach bazowych.

więcej »
Oleje do automatycznych i manualnych skrzyń biegów

Zarówno przekładnie manualne, jak i automatyczne mają swoich zwolenników oraz przeciwników, plusy i minusy. „Automaty” dominują na drogach Ameryki Północnej i Południowej oraz Azji, są nieco mniej popularne na Starym Kontynencie, ale w ostatnich latach coraz chętniej kupowane są także przez europejskich kierowców.

więcej »
Jak zabezpieczyć samochód przed długotrwałą jazdą w korkach?

Wrzesień to czas końca wakacyjnych urlopów, powrotów do szkół czy pracy i początek... korków, które siłą rzeczy zaczynają się tworzyć na ulicach miast. To trudne warunki pracy dla każdego silnika. Jak jeździć i o czym pamiętać, by zminimalizować negatywne skutki poruszania się w ulicznym zgiełku?

więcej »
Nowa technologia USVO®

RAVENOL stworzył nową technologię USVO® dla olejów silnikowych oraz produktów Racing.

więcej »
Funkcje oleju silnikowego

Współczesne oleje silnikowe w 80% składają się z tzw. bazy olejowej, pozostałe 20% stanowią dodatki. Dobrej jakości baza olejowa jest bardzo ważna, natomiast o unikalności produktu i jego specyficznych cechach  decydują specjalne kombinacje uszlachetniaczy.  Nie zmienia to faktu, że bez względu na różnorodność olei silnikowych na rynku mają one określone funkcje.

więcej »
Nowość od Gulf Polska

Producent olejów Gulf przygotował promocję Gulf SyntEXO.

więcej »
Olej redukujący zużycie paliwa

Titan Supersyn D1 SAE 5W-30 to nowy, redukujący zużycie paliwa olej silnikowy do pojazdów GM wyposażonych w silniki benzynowe wymagające spełnienia warunków specyfikacji dexos1TM- Gen 2. Zapewnia niskie zużycie oleju i optymalny rozruch w niskich temperaturach oraz minimalizuje emisję gazów.

więcej »
Z czego składa się olej silnikowy?

Współczesne oleje silnikowe to owoc pracy inżynierów chemii, fizyki i mechaniki, którzy prowadząc liczne badania i testy, dążą do stworzenia oleju zapewniającego jak najwyższą ochronę silnikowi. A co tak naprawdę wchodzi w skład oleju, który jest najważniejszym płynem w naszym aucie?

więcej »
Nowe oleje Shell Helix o niskiej lepkości

Shell rozszerzył swoją ofertę o nowe, w pełni syntetyczne oleje silnikowe o niskiej lepkości Shell Helix Ultra 0W. Produkty zostały zaprojektowane tak, by zapewniały najwyższy poziom ochrony jednostki napędowej i jej kluczowych elementów oraz możliwie najwyższe osiągi, a użytkownicy nowoczesnych silników nie martwili się o ich utrzymanie.

więcej »