Zarządzanie i marketing

Nissan mianował nowego starszego wiceprezesa ds. sprzedaży i marketingu w Europie

Nissan Europe ogłosił powołanie Roela de Vriesa na stanowisko starszego wiceprezesa ds. sprzedaży i marketingu w Europie.

więcej »
Szkolenia i rozwój wewnątrz sieci – „Akademia Zarządzania ProfiAuto”

Efektywne zarządzanie, skuteczna sprzedaż, organizacja pracy i finansów w firmie. To niektóre z tematów poruszanych w ramach pierwszej edycji „Akademii Zarządzania ProfiAuto”. Cykl merytorycznych szkoleń skierowany był do partnerów ProfiAuto, którzy chcą działać skuteczniej na konkurencyjnym rynku i rozwijać swoją działalność. W spotkaniach wzięło udział ponad 100 uczestników z 80 firm.

więcej »
Internetowy salon samochodowy z Polski pozwala porównać ponad 400 modeli aut

Większość Polaków nadal kupuje samochody w salonach stacjonarnych, jednak już nawet 30% klientów jest skłonnych rozważyć zakup auta online. Co więcej, 2/3 klientów wykorzystuje internet do wyszukiwania informacji o danym modelu czy marce. Do tej pory mogli korzystać z porównywarek samochodów używanych, ale brakowało podobnego narzędzia dla nowych aut. Tę rolę ma spełniać serwis internetowy autokatalog, który zawiera 418 modeli samochodów pochodzących od 53 producentów. – To największy internetowy salon samochodowy na świecie – podkreślają twórcy rozwiązania.

więcej »
Bartek Ostałowski promuje ekspresową dostawę z Inter Cars

Szeroki asortyment części i szybka dostawa, to jedne z czynników, dzięki którym Inter Cars na przestrzeni blisko 30 lat zbudował pozycję niekwestionowanego lidera na polskim rynku. Właśnie te aspekty pokazuje w swoim najnowszym filmie Bartek Ostałowski, ambasador marki.

więcej »
Hiszpańska fabryka Exide wykorzysta energię słoneczną

Exide Technologies, producent akumulatorów i globalny lider w zakresie magazynowania energii, ogłosił nową inwestycję – instalację słoneczną, która zasili fabrykę Exide w San Esteban de Gormaz w Hiszpanii. Instalacja sprawi, że Exide będzie czerpać znaczną część energii ze źródeł odnawialnych i zmniejszy emisję CO2. Projekt zostanie wdrożony w ramach 15-letniej umowy z międzynarodową grupą energetyczną EDP i będzie realizowany na podstawie podobnej umowy (dotyczącej energii słonecznej) – zawartej w tym roku między Exide i EDP w Portugalii.

więcej »
Hengst Filter – The SMART Alternative – inteligentna alternatywa w jakości OE

Nowa kampania Hengst Filter na niezależny rynek części zamiennych.

więcej »
W Zwickau ruszyła produkcja elektrycznego Volkswagena ID.3

4 listopada oficjalnie rozpoczęto seryjną produkcję ID.3. Biały ID.3 – pierwszy egzemplarz kompaktowego Volkswagena z rodziny ID., samochodów elektrycznych nowej generacji – zjechał z linii montażowej w fabryce Zwickau. Ma być ona największą i najbardziej wydajną fabryką samochodów elektrycznych w Europie. 

więcej »
„Asy Serwisowe” w nowej kampanii Q Service Castrol

Rusza nowa kampania wizerunkowa, zachęcająca kierowców do odwiedzania serwisów zrzeszonych w sieci Q Service Castrol. Twarzami akcji „Asy Serwisowe” zostali reprezentanci Polski w siatkówce – Zbigniew Bartman i Piotr Gruszka. Pierwsze emisje reklam zostały zaplanowane już na listopad.

więcej »
Fabryki Daimler Trucks & Buses neutralne pod względem emisji CO² od 2039 roku

Daimler Trucks & Buses, jeden z największych na świecie producentów pojazdów użytkowych, wdraża strategię opartą na zrównoważonym rozwoju. Najpóźniej w roku 2039 zamierza na rynkach tzw. „triady”, czyli w Europie, Japonii i krajach członkowskich NAFTA, sprzedawać już tylko takie samochody fabrycznie nowe, których eksploatacja („tank to wheel”) będzie miała neutralny bilans CO². Ponadto już w roku 2022 oferta motoryzacyjna Daimler Trucks & Buses na głównych rynkach zbytu (w Europie, Stanach Zjednoczonych i Japonii) ma zawierać seryjne pojazdy elektryczne z napędem akumulatorowym. Do końca przyszłej dekady Daimler Trucks & Buses zaoferuje też seryjne pojazdy z napędem wodorowym. 

więcej »
Volkswagen wyróżniony tytułem „Top Marka 2019”

Ranking przygotowany przez magazyn „Press” i „Press-Service Monitoring Mediów” pokazuje wizerunek marek w publikacjach prasowych i cyfrowych oraz w mediach społecznościowych. W sumie przeanalizowano ponad 2 miliony publikacji prasowych, ponad 10 milionów publikacji w internecie i ponad 61 milionów wzmianek w social mediach. W badaniu uwzględniono aż 500 marek, które reprezentują 50 branż – Volkswagen uplasował się na pierwszym miejscu w kategorii „samochody popularne”. 

więcej »
Nowa usługa Tork Workflow dla większej skuteczności realizacji celów warsztatu

Marka Tork, której właścicielem jest firma Essity, lider w zakresie profesjonalnych rozwiązań do utrzymania higieny wprowadza na rynek nową, bezpłatną usługę. Tork Workflow umożliwia firmom ocenę stanu konserwacji i wydajności miejsca pracy z pomocą eksperta Tork.

więcej »
Toyota zwiększa produkcję w polskich fabrykach

Toyota Motor Europe ogłosiła zwiększenie mocy produkcyjnych w polskiej fabryce koncernu o drugą linię produkcyjną silnika TNGA oraz elektrycznych przekładni hybrydowych tworzących razem hybrydowy zespół napędowy 1,5 l.

więcej »