Dorota Staszewska objęła stanowisko menadżera ds. sponsoringu w Castrol Polska. Związana od lat ze sportem, 11-krotna mistrzyni świata w windsurfingu i olimpijka z Atlanty 1996, pokieruje działaniami z obszaru komunikacji Public Relations firmy oraz będzie koordynować działania związane ze sponsoringiem sportowym.
Firma Castrol prowadzi kampanię marketingową w ramach szeroko zakrojonych działań promujących środki smarne Castrol MAGNATEC i zwiększających ich znajomość w całej Polsce. Kampania, która potrwa do czerwca 2023 r. pokaże, jak MAGNATEC spełnia wiele różnych specyfikacji producentów OEM, oferując korzyści zarówno dla właścicieli samochodów i kierowców, jak i serwisów.
Sieć Q Service Castrol rozszerza szeregi partnerów, witając w swoim gronie renomowaną firmę MILWAUKEE®.
Castrol uruchomił nową internetową wyszukiwarkę produktów, która pomaga konsumentom znajdować i kupować olej silnikowy, olej przekładniowy, płyn hamulcowy i płyn chłodzący do konkretnych pojazdów. To narzędzie zawiera również wskazówki dojazdu do pobliskich autoryzowanych serwisów i sprzedawców detalicznych, gdzie wybrany produkt jest dostępny.
Vesna Di Tommaso została mianowana dyrektorem generalnym Castrol Europe, przejmując obowiązki Omera Dormena, który ogłosił na początku tego roku przejście na emeryturę.
Castrol wprowadza HYSPEC, nowy standard techniczny dla stale rosnącego asortymentu własnych olejów silnikowych, dedykowanych pojazdom hybrydowym. HYSPEC to parametr techniczny służący do mierzenia wydajności olejów silnikowych Castrol.
Castrol Service Plus to program dla warsztatów niezależnych uruchomiony przez firmę Castrol, niedawno dołączył do niego serwis nr 2500.
Q Service Castrol nie zwalnia tempa. Sieć przygotowała nową, letnią odsłonę kampanii „Asy Serwisowe”, która ma na celu zachęcić kierowców do korzystania z usług serwisów zrzeszonych w jej strukturach.
Firma Castrol rozszerza swoje portfolio produktów neutralnych, pod względem emisji dwutlenku węgla w Europie, o linię zaawansowanych olejów do przekładni i mostów napędowych Castrol TRANSMAX.
Castrol rozpoczął kompleksową, wielokanałową kampanię marketingową, mającą na celu zwiększenie wiedzy konsumentów na temat szerokiej gamy środków smarnych MAGNATEC w Polsce.
Sieć Q Service Castrol zyskała nowego partnera – do szerokiego grona firm wspierających warsztaty zrzeszone pod logiem „Q” dołącza NRF. Jakie dodatkowe korzyści przyniesie to członkom organizacji?
Wraz z początkiem 2019 r. wystartowała nowa akcja promocyjna Castrol i Inter Cars, w ramach której klienci, przy zakupie olejów za określoną kwotę, otrzymają w prezencie luksusową biżuterię marki Apart. Akcja zakończy się 31 stycznia, z możliwością przedłużenia przez organizatora.
Firma Castrol wprowadziła na rynek TRANSMAX DUAL MULTIVEHICLE, nowy, w pełni syntetyczny olej przekładniowy przeznaczony specjalnie do przekładni dwusprzęgłowych (DCT/DSG) wyposażonych w mokre sprzęgła.
W sierpniu 2023 roku Castrol zaprezentował w Europie nowe wzory opakowań swoich środków smarnych o pojemnościach pół litra oraz jednego, czterech i pięciu litrów. Są one dostępne dla wszystkich serwisów samochodowych i sprzedawców detalicznych.
W 2024 roku firma Castrol, globalny lider w sektorze środków smarnych oraz spółka grupy bp, obchodzi 125. rocznicę swego powstania.
Chcesz otrzymać nasze czasopismo?
Partnerzy portalu