Continental został uznany za jedną z najsilniejszych marek konsumenckich na polskim rynku i otrzymał tytuł Superbrands 2014/15.
Continental otwiera Centrum Technologii Opon na Słowacji.
Zintegrowany układ hamulcowy (IBS) MK C1, Road Database, rozwiązanie dostarczające automatycznie gromadzone dane drogowe i pojazd „Holistic Connectivity” to zaawansowane technologicznie i innowacyjne rozwiązania Continental, które zostały wyróżnione tytułem Innovation Award przez Europejskie Stowarzyszenie Producentów Części Motoryzacyjnych (CLEPA).
Podczas tegorocznych targów Busworld, które odbędą się 16-21 października 2015 roku, w belgijskim Kortrijk, koncern Continental zaprezentuje w pełni konfigurowalny panel przyrządów MultiViu Professional 12 oraz system monitorowania ciśnienia w ogumieniu (TPMS) - ContiPressureCheck.
Continental uzupełnia gamę opon do pojazdów ciężarowych o inteligentne opony iTyre z fabrycznie zainstalowanymi czujnikami ContiPressureCheck do natychmiastowego pomiaru poziomu ciśnienia i temperatury w oponie.
Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Dział Opon firmy Continental w Wielkiej Brytanii, kierowcy mają świadomość braku wystarczających umiejętności prowadzenia samochodu. Co ważniejsze to właśnie błędy popełniane przez kierowców są główną przyczyną wypadków drogowych. Czy można temu zapobiec?
Nie potrzebuje kierowcy, jest w pełni elektryczny, niezależny od modelu pojazdu – Continental zmienia definicję testów hamowania opon.
Continental zaprezentował PremiumContact 7 – siódmą generację dopracowywanej przez lata opony klasy premium. Tworząc nową oponę letnią, konstruktorzy skupili się szczególnie na najważniejszym wymogu klientów, jakim jest maksymalne bezpieczeństwo.
Continental, producent opon i wiodący dostawca rozwiązań dla branży motoryzacyjnej, rozpoczyna seryjną produkcję wyświetlaczy przeziernych typu combiner do pojazdów ze stromo nachyloną szybą przednią w samochodach osobowych marki Mazda. Wyświetlacze będą montowane w modelach 2/Demio oraz CX-3 w ramach dodatkowego pakietu wyposażenia.
Elektryfikacja oraz łączność kół i opon umożliwia optymalizację zużycia paliwa lub energii oraz obniżenie emisji CO2.
Zaskocz zimę zanim ona zaskoczy Ciebie! – to wyzwanie rzucone przez Continental w nowym projekcie Zimoaktywni.
Polski oddział koncernu Continental podsumował 20 lat działalności w Polsce. W ciągu dwóch dekad funkcjonowania firma pięciokrotnie zwiększyła zatrudnienie, potroiła liczbę marek w ofercie, osiągnęła rekordowy obrót na poziomie ponad miliarda złotych rocznie i stała się jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek opon w Polsce.
Łączność pojazdów z otoczeniem i zrównoważony rozwój to najważniejsze trendy w branży automotive. Wkraczamy w nową erę mobilności, w której największe firmy motoryzacyjne nawiązują partnerstwa z przedstawicielami sektora cyfrowego i nowoczesnych technologii. Ich celem jest korzystanie z najlepszych dostępnych obecnie metod i środków oraz opracowywanie przełomowych rozwiązań, które będą ekologiczne, bezpieczne i akceptowane przez społeczeństwo.
Dariusz Wójcik został powołany na stanowisko zastępcy dyrektora generalnego. W ramach powierzonych obowiązków będzie wspierać dr Piotra Zielaka, dyrektora generalnego Continental Opony Polska, który od 1 lipca 2016 pełni także funkcję dyrektora generalnego w organizacji Continental Adria pnevmatike d.o.o.
Continental jest jednym z największych dostawców opon dla producentów samochodów. Około jedna trzecia nowych aut w Europie jeździ na ogumieniu wyprodukowanym przez niemieckiego producenta z Hanoweru. Co więcej, opony Continental zyskały aprobaty producentów dziewięciu na dziesięć najlepiej sprzedających się modeli aut w Europie, takich jak VW Golf, Renault Clio czy Ford Fiesta.
Chcesz otrzymać nasze czasopismo?
Partnerzy portalu