Kierowcy SUV-ów mogą poczuć się jeszcze bezpieczniej: opony zimowe Goodyear UltraGrip Performance SUV Gen-1 zapewnią krótszą drogę hamowania na suchych, mokrych i oblodzonych nawierzchniach*.
Goodyear FUELMAX – pierwsze opony klasy A na oś sterującą dostępne na europejskim rynku
Trudno sobie wyobrazić, ile razy konstruktorzy McLarena Senny z klocków LEGO nadepnęli w nocy na leżący na podłodze element. O tym, że tak musiało się stać, świadczy chociażby fakt, że model był budowany przez 10-osobowe zespoły, które pracowały 24 godziny na dobę, na kilka zmian.
WIELKA PROMOCJA ZIMOWA – kup 4 opony, zapłać za 3!
Od prawie dwudziestu lat Volkswagen stosuje sprzęgło Haldex do przeniesienia napędu na wszystkie koła. Rozwiązanie to jest alternatywą dla napędu Quattro, pozwalając na pełną regulację rozdziału siły napędowej za pośrednictwem sterownika elektronicznego, uwzględniając warunki jazdy, jak i współpracę z systemami ABS, ESP, ASR, EBV czy EDS.
Określenie zawartości tlenu w spalinach odbywa się za pomocą oddzielnego czujnika, który w wyniku reakcji chemicznych wysyła sygnał elektryczny, proporcjonalny do zawartości tlenu w spalinach (np. czujnik galwaniczny).
Standox wspiera swoje warsztaty lakiernicze pomagając im w zdobywaniu nowych klientów. Marka specjalizująca się w branży lakierów renowacyjnych opracowała koncepcję marketingową o nazwie 1DayRepair.
Obwód ładowania składa się z alternatora, regulatora napięcia, wiązki przewodów i niekiedy lampki ładowania. Wprowadzając dodatkowe wyposażenie elektryczne pojazdu, należy sprawdzić, czy moc alternatora jest wystarczająca, i w razie potrzeby zastosować alternator o większej mocy.
Goodyear prezentuje koncepcyjną oponę z zaawansowanymi czujnikami dla wczesnej generacji pojazdów autonomicznych
IntelliGrip może sprawić, że pojazdy autonomiczne będą bezpieczniejsze dla kierowców i pieszych
Goodyear został wyłącznym dostawcą opon dla realizowanego w całej Europie programu szkolenia kierowców MAN ProfiDrive®.
Najbardziej rozpowszechnionym typem transmisji danych – stosowanym w motoryzacji od ponad 20 lat – jest standard CAN (Controller Area Network).
Trzy miesiące po udanym rynkowym debiucie Eagle F1 Asymmetric 3, Goodyear zorganizował specjalne webinarium poświęcone segmentowi opon UHP, jego miejscu na rynku EMEA oraz stojącym za nim rozwiązaniom inżynieryjnym. Poniżej przedstawiamy podsumowanie najważniejszych informacji z tego spotkania.
Chcesz otrzymać nasze czasopismo?
Partnerzy portalu