Diagnostyka współczesnych układów sterujących pracą silnika jest coraz bardziej złożona i bywa nie lada wyzwaniem nawet dla diagnostów z długim stażem.
Firma badawcza Lux Research opublikowała raport, który analizuje potencjał firm motoryzacyjnych pod względem rozwoju technologii automatycznego prowadzenia i wykorzystania jej w strategii biznesowej. Zdaniem analityków największe szanse na odniesienie sukcesu biznesowego dzięki nowej technologii ma Toyota.
Proces regeneracji fabrycznej jest kluczowym elementem strategii zrównoważonego rozwoju firmy ZF.
Stellantis przedstawił niedawno Pro One – nową strategiczną ofensywę w branży pojazdów użytkowych, dzięki której chce osiągnąć pozycję światowego lidera i która obejmuje oferty sześciu kultowych marek Grupy, takich jak: Citroën, FIAT Professional, Opel, Peugeot, Ram i Vauxhall.
Co roku Zarząd Inter Cars SA podczas targów części zamiennych, narzędzi i wyposażenia warsztatów organizuje spotkanie. Przypadające w tym roku 25-lecie Inter Cars, jest okazją na podsumowanie i pokazanie kursu na najbliższe lata.
Nowe logo Brembo ma przemawiać do młodego, cyfrowego pokolenia i budować doświadczenie marki.
Już w przyszłym roku otworzą się pierwsze salony OMODY w Polsce. Na początku chiński producent chce uruchomić około 20 punktów sprzedaży w największych polskich miastach. Docelowo w planach ma otwarcie od 30 do 40 salonów.
Jak dostawca specjalizujący się w silnikach spalinowych radzi sobie z transformacją do elektromobilności? MAHLE znalazł odpowiedź, która uwzględnia zarówno przemysł samochodowy, jak i niezależne warsztaty. Efekty będzie można zobaczyć na targach IAA w Monachium.
Strategia Castrol PATH360 ma na celu zapewnienie przyszłości zgodnej z zasadami zrównoważonego rozwoju. Strategia ta przewiduje m.in. realizację następujących celów do roku 2030: zmniejszenie ilości odpadów, ograniczenie emisji dwutlenku węgla i poprawa jakości życia.
Strategia Castrol PATH360 ma na celu zapewnienie przyszłości zgodnej z zasadami zrównoważonego rozwoju.
Wyścigi F1 wygrywa się nie tylko na torze. Przy obecnym zaawansowaniu technologicznym bolidów manewr wyprzedzania nie należy do najłatwiejszych. Dlatego bardzo często kluczem do sukcesu okazuje się strategia zespołu.
Strategia marketingowa firmy MEWA okazała się przekonująca dwukrotnie – jury konkursu Effie Awards i konkursu BoB-Awards przyznały firmie brązową statuetkę za aktualną kampanię marketingową.
Girteka, bazujący na cyfryzacji usług największy europejski przewoźnik drogowy, znalazła ciekawe rozwiązanie na maksymalizację dekarbonizacji swoich usług transportowych, łącząc dwie gałęzie transportu.
Zakończona wczoraj w Mikołajkach siódma runda tegorocznych Rajdowych Mistrzostw Świata WRC, których partnerem jest firma Michelin, była ekstremalnym testem dla opon. Strategia doboru ogumienia miała duży wpływ na wynik PZM 73. Rajdu Polski.
Chcesz otrzymać nasze czasopismo?
Partnerzy portalu