Marka opracowała rozwiązanie, które zmniejsza opór powietrza podczas jazdy, a jego zastosowanie może zwiększyć efektywność paliwową oraz poziom bezpieczeństwa.
Yokohama, japoński koncern branży oponiarskiej i gumowej, obchodzi w tym roku 100. urodziny. Firma utworzona w 1917 r. jest najstarszym i drugim najpopularniejszym w Japonii producentem ogumienia. Obecnie marka zajmuje siódme miejsce pod względem wielkości produkcji na świecie.
Nowość YOKOHAMA W.drive V905 – japońska precyzja w zimowych warunkach.
Tegoroczny JAPFEST był pod wieloma względami rekordowy. W imprezie wzięło udział 700 samochodów oraz kilka tysięcy fanów japońskiej motoryzacji. Trzy dni obfitowały w wyścigi i niesamowite auta. Marka Yokohama zaprezentowała tu swoje flagowe modele opon letnich HP, UHP oraz przeznaczonych dla motorsportu z linii ADVAN. Wyróżnikiem tegorocznej edycji była Strefa Japońskiej Kultury.
Letnia opona ADVAN Sport V105 została wyróżniona w kompleksowym teście opon brytyjskiego magazynu „Evo”. Flagowy model marki YOKOHAMA, przeznaczony do samochodów osobowych o dużej mocy, uzyskał bardzo dobre wyniki w konkurencjach na mokrej nawierzchni. Opona po raz kolejny zajęła drugie miejsce w ostatecznym podsumowaniu, ze stratą zaledwie 0,2 punkta procentowego do zwycięzcy.
Podczas tegorocznych targów Inter Cars, odbywających się w dniach 22−24 września 2017 r. w Warszawie, nie zabraknie innowacyjnych rozwiązań tworzonych na rzecz wysokiej jakości ogumienia. Japońska marka YOKOHAMA zaprezentuje najnowsze technologie stosowane w oponach do pojazdów wysokiej wydajności, wyścigowych i sportowych, a także modele na nadchodzący sezon zimowy.
Marka Yokohama zaprezentowała w Japonii nowe modele opon premium. Niektóre z nich trafią do dystrybucji w Europie.
Zimowa opona YOKOHAMA W.drive V905, przeznaczona do aut osobowych i SUV-ów, została wyróżniona w najnowszym teście opon zimowych ADAC. Model okazał się bezkonkurencyjny na suchej nawierzchni i zajął drugie miejsce w kompleksowym zestawieniu opon w rozmiarze 205/55 R16 H.
Opony z linii Advan, stworzone zgodnie z indywidualnymi wymaganiami ekip wyczynowych, na przestrzeni 4 dekad stały się nieodłącznym elementem największych rajdów i wyścigów na świecie. Jednocześnie są przykładem udanego wykorzystania doświadczeń sportowych w masowej produkcji opon, docenianym przez największe koncerny samochodowe.
Yokohama Rubber Co., Ltd. dostarcza opony ADVAN Sport V107 firmie Mercedes-AMG do wykorzystania jako oryginalne wyposażenie w jej nowych samochodach z serii GLA 35, GLA 45, GLE 53 oraz GLE 63.
Terenowe opony Yokohama z linii Geolandar zdobywają nagrody w prestiżowych konkursach w Europie i Stanach Zjednoczonych. Good Design Awards, Red Dot Design oraz New Product Award targów SEMA potwierdzają silny rozwój japońskiego producenta opon w doskonaleniu nowych produktów.
W ostatni weekend lipca w Legnicy odbywał się piąty festiwal japońskich pojazdów tuningowanych JAPFEST. Największym zainteresowaniem widzów cieszyły się widowiskowe wyścigi, pokazy Car Wash, a także prezentacje pojazdów oraz sportowych opon japońskiej marki YOKOHAMA – oficjalnego oponiarskiego partnera wydarzenia.
Yokohama zaprezentował swoje najnowsze osiągnięcia na jednej z największych światowych wystaw samochodowych Tokyo Auto Salon 2016. Zainteresowaniem cieszyły się opony sportowej serii ADVAN, dedykowanej samochodom o wysokich osiągach, a także felgi aluminiowe stosowane w wyścigach.
Opony japońskiej marki premium YOKOHAMA zostały wybrane przez niemiecki koncern do fabrycznego montażu w nowej wersji SUV-a BMW X3 i w sportowej limuzynie BMW M5. Oryginalnym wyposażeniem w obu pojazdach będzie wyczynowa opona ADVAN Sport V105, zapewniająca maksymalną precyzję prowadzenia, komfort i bezpieczeństwo jazdy.
Chcesz otrzymać nasze czasopismo?
Partnerzy portalu