Skończyły się czasy, w których najważniejszym czynnikiem zakupu samochodu dla firmy była cena.
Eurorepar przygotowało ofertę dla pracowników warsztatów mających na codzień kontakt z klientami.
Aby zwiększyć bezpieczeństwo kierowców i pieszych na szosach, producenci samochodów i poddostawcy opracowali światła oznaczające niebezpieczeństwo.
W związku z panującą epidemią branża motoryzacyjna przeżywa kryzys. Producenci na pierwszy montaż musieli zahamować produkcję, ponieważ wielu producentów samochodów także praktycznie ją zatrzymało. A jak wygląda aftermarket? Tutaj widać, że dystrybutorzy części działają, ale wprowadzili zmiany w zasadach zamówień.
Naprawa zabrudzonych olejami elementów konstrukcyjnych staje się łatwiejsza dzięki wygodnemu i bezpiecznemu umieszczeniu ich na macie olejowej Multitex firmy Mewa.
Każde narzędzie ma swoje miejsce, każda śrubka jest pod ręką, każdy ruch jest przewidywalny – taki komfort pracy zapewniają porządne meble warsztatowe. Gwarantują nie tylko porządek, ale też bezpieczeństwo. Dotyczy to każdego – zarówno zawodowców, jak i warsztatowych hobbystów.
W dzisiejszym świecie „dobrze przygotowane stanowisko pracy” oznacza komfort przebywania w nim oraz bezpieczne użytkowanie przestrzeni, jak również sprzętów tam zgromadzonych.
Przedstawiamy kilka preparatów, które mogą okazać się niezbędne w każdym warsztacie i samochodzie.
Od sierpnia tego roku w system Opel OnStar będą mogły być wyposażone wszystkie samochody osobowe produkowane przez firmę Opel.
Firma OSRAM systematycznie poszerza portfolio produktów serii OSRAM LEDguardian. Do znanej latarki Saver Light Plus dołączyły dwa światła ostrzegawcze Road Flare i przeznaczona przede wszystkim dla kierowców samochodów ciężarowych – lampa Truck Flare Signal TA19.
Przyjęcie w Unii Europejskiej regulacji zakazujących wprowadzania na jej rynek pojazdów z jakimikolwiek silnikami spalinowymi oznacza, że w unijnych firmach zajmujących się produkcją części do pojazdów ubędzie blisko 300 tysięcy miejsc pracy.
Istnieje narzędzie wielofunkcyjne, które większość mechaników ma zawsze pod ręką. Dzięki odpowiednim aplikacjom i wbudowanym funkcjom „komórka” pomaga nie tylko w komunikacji z klientem czy dostawcą, ale stopniowo zmienia się w bardzo ważne urządzenie, które doprecyzuje problem z samochodem, ustali zakres prac, a w razie potrzeby – wezwie wsparcie dla pracowników warsztatu.
Chcesz otrzymać nasze czasopismo?
Partnerzy portalu